Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد:  از دیروز تا امروز (چهارشنبه، ۱۶ مهر) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۲۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۸۳ هزار و ۸۴۴ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۲۷ هزار و ۶۵۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تا کنون ۳۹۷ هزار و ۱۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۴ هزار و ۲۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او ادامه داد: تا کنون ۴ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۶۳۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جدیدترین وضعیت استان‌های کشور از نظر شیوع بیماری

لاری بیان کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

بیشتر بخوانید

امروز؛ آغاز توزیع واکسن آنفلوآنزا برای مطب دار‌ها حقایقی جالب درباره شیوع ویروس کرونا در هواپیما بیمار کرونایی که در جامعه تردد می‌کند، جنایتکار است ۲ عارضه مهم که بیشتر بهبودیافتگان کرونایی از آن رنج می‌برند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت آمار کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بابک یکتاپرست گفت: آمار فوتی‌ها و مصدومان غرق شدگی در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

­این مقام مسئول افزود: بیشترین فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی مربوط به استان فارس با ۱۱ فوتی و استان اصفهان با ۷ نفر فوتی بوده است.

­سخنگوی سازمان اورژانس با اشاره به اینکه در فروردین ماه امسال، ۵۴ نفر بر اثر غرق شدگی مصدوم شدند، گفت: آمار مصدومان غرق شدگی در یک ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۹ درصد افزایش داشته است.

­یکتاپرست با بیان اینکه بیشترین آمار غرق‌شدگی در استان بوشهر با ۱۵ مصدوم و استان هرمزگان با ۸ مصدوم بوده است، افزود: در فروردین ماه امسال بیشترین آمار غرق‌شدگی به دلیل طغیان رودخانه‌ها و یا در اثر سیلاب بوده است.

دیگر خبرها

  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰ هزار بیمار در ایران
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • هر سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود