Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان این که برای بهبود وضعیت کار و تولید استان مرکزی تلاش زیادی صورت گرفته است، گفت: شمار واحدهای دارای حقوق معوق این استان در شهریورماه امسال نسبت به مدت مشابه قبل 32 درصد کاهش یافته است.
به گزارش روابط عمومی تعاون،کارو رفاه اجتماعی استانمرکزی محمدتقی آبایی افزود: واحدهای دارای حقوق معوق این استان از 41 فقرهدر شهریورماه 98 به 28 فقره درپایان نیمه اول امسال رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: شمار ماه‌های حقوق معوق کارگران استان مرکزی از 140 ماه درشهریورماه پارسال به 85 ماه در شهریورماه امسال رسیده که بیانگر کاهش 39درصدی این شاخص است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: کارگران دارایحقوق معوق این استان از پنج هزار و 535 نفر در نیمه پارسال به یک‌هزار و509 نفر در مدت مشابه امسال رسیده که این مهم نیز با کاهش 63 درصدی همراهبوده است.
آبایی تصریح کرد: واحدهای تولیدی 6 شهرستان آشتیان، خنداب، دلیجان،فراهان، کمیجان و محلات در شهریورماه امسال هیچ حقوق معوقی نداشته‌اند کهاین مهم نشانگر هدفگذاری درست در حل معضلات حوزه تولید در استان است.
وی اظهار داشت: با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه، تلاش‌زیادی برای بهبود وضعیت کار و تولید استان مرکزی صورت گرفته و این مهم باجدیت تمام ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رفاه اجتماعی استان استان مرکزی حقوق معوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم به ۱۱ میلیون تن می‌رسد

سهراب سهرابی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار امسال مجموع سطح زیرکشت گندم آبی و دیم در کشور ۶ میلیون و ۱۳۹ هزار هکتار است.

او از برداشت گندم در مناطق گرمسیری خبر داد و گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید گندم به ۱۳ تا ۱۳.۵ میلیون تن برسد.

سهرابی ادامه داد: همه ساله برداشت گندم از فروردین آغاز و تا شهریور ادامه دارد، همچنین پیش بینی می شود که میزان خرید تضمینی به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتن و در صورت شرایط مساعد بارش، دما و رطوبت به ۱۱ میلیون تن برسد.

مجری طرح گندم افزود: براساس سیاست وزارت جهاد در برنامه هفتم باید به خودکفایی گندم به عنوان مهم ترین محصول استراتژیک دست یابیم، هرچند حفظ و پایداری تولید گندم بسیار حائز اهمیت است.

او گفت: امسال در سطح ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار هکتار کشاورزی قراردادی در محصولات گندم، جو و دانه‌های روغنی اجرا شده است که این امر هم ضمن ارتقای درآمد کشاورزان در افزایش توبید این‌محصولات تاثیر بسزایی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم به ۱۱ میلیون تن می‌رسد
  • تعیین برش های شهرستانی در اولویت برنامه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی
  • نقش مردم در بهبود وضعیت اقتصادی مهم و اثرگذار است
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • استقبال از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در کردستان ۶۵ درصدی شد
  • تولید، کلیدواژه بهبود وضعیت اقتصادی کشور است