Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با توصیه به مردم برای اجتناب از سفرهای غیرضروری گفت: در تعطیلات پایانی هفته، محورهای مواصلاتی شمال کشور (هراز، چالوس و …) در مسیر رفت و برگشت «دو طرفه» است و پلیس هیچ گونه محدودیتی را به صورت «یکطرفه» اجرا نمی‌کند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید تیمور حسینی در خصوص اعمال محدودیت در جاده‌های شمالی کشور، با اشاره به تصمیم نهایی مبنی بر عدم انجام راهپیمایی اربعین حسینی، اظهار کرد: مطابق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، امسال هیچ زائری امکان تردد از مرزهای ایران به عراق را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا، مأموران پلیس راه در استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام حضور یافته و تمهیدات و اقدامات لازم را جهت ممانعت از تردد در مسیرهای منتهی به مرزهای چهارگانه انجام دادند، خوشبختانه شاهد همکاری خوب مردم با پلیس هستیم؛ معدود افرادی هم که به دلیل بی‌اطلاعی در مسیر حرکت به سمت این مرزها بودند، به سمت مبدا بازگردانده شدند.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا عنوان کرد: با وجود وضعیت قرمز استان‌های شمالی، پلیس هیچ گونه محدودیت ترافیکی به شکل یک طرفه کردن در این ایام اعمال نمی‌کند، محورهای مواصلاتی شمال کشور (هراز، چالوس و …) در مسیر رفت و بازگشت «دو طرفه» است و پلیس هیچ گونه محدودیتی را به صورت «یک طرفه» اجرا نمی‌کند، اما با توجه به شرایط حساس و جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توصیه می‌کنیم هم وطنان عزیز از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

کد خبر 448572

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور ناجا حمل و نقل جاده ای سفرهای غیرضروری جاده های شمالی کشور اربعین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد ۳۷۰ میلیون نفر در جاده‌های کشور/ترافیک سنگین در برخی محورها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ۳۷۰ میلیون تردد در جاده‌های کشور از ۲۴ اسفند ماه تا ساعت ۱۲ شب گذشته خبر داد.

شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه حجم کل تردد جاده‌ای از ۲۴ اسفند تا شاعت ۱۲ شب گذشته۳۷۰ میلیون تردد بوده است، گفت: متوسط تردد روزانه ۲۶ میلیون تردد بوده که نسبت به سال گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.

وی تعداد تصادفات فوتی را ۴۸۴ فقره اعلام کرد که ۵۸۵ نفر فوت کرده‌اند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات جرحی را ۱۲ هزار و ۴۷۲ فقره و تعداد مجروحین را ۱۵ هزار و ۵۷۴ نفر عنوان کرد و افزود: تصادفات خسارتی نیز ۶۵ هزار و ۸۳ فقره بوده است.

شیرانی استان‌های پر حادثه فوتی را کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان اعلام کرد.

وی بیشترین تردد و انباشت ترددها در استان‌ها را در مازندران ۳۱۲ هزار خودرو، در گیلان ۲۳۲ هزار خودرو و در خراسان رضوی ۷۸ هزار خودرو اعلام کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت محورهای شمالی را نیز اینگونه اعلام کرد: در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا تویر و هزارچم تا سیاه بیشه، در آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه ترافیک سنگین است.

شیرانی ادامه داد: در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر(رفت و برگشت)تردد روان است؛ ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران؛ مسیر جنوب به شمال این جاده شمالی به مدت ۳ روز مسدود می‌شود
  • ترافیک در جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال سنگین است
  • تردد ۳۷۰ میلیون نفر در جاده‌های کشور/ترافیک سنگین در برخی محورها
  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس یک طرفه شد
  • ترافیک سنگین، جاده چالوس و تهران-شمال را یک‌طرفه کرد
  • آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس یکطرفه شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • بارش‌ها تا پایان هفته همچنان ادامه دارد
  • تداوم بارندگی‌ها تا پایان هفته در کشور