Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقال کالوم هادسون اودوی می توانست نزدیک به 80 میلیون یورو برای بایرن مونیخ هزینه بر باشد. 

بایرن مونیخ در روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی توانست اریک ماکسیم چوپوموتینگ، بونا سار و داگلاس کاستا را به ترکیب خود اضافه کند تا تیمی کامل در اختیار هانسی فلیک قرار بگیرد. این در حالی است که حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ مدت ها بود که برای جذب کالوم هادسون اودوی، وینگر 19 ساله چلسی تلاش می کرد اما نتوانست این بازیکن انگلیسی را به ترکیب باوارایایی ها بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، بایرن مونیخ حدود دو سال بود که به جذب کالوم هادسون اودوی علاقه مند بود اما هفته گذشته بایرن مونیخ به صورت جدی برای جذب این وینگر چلسی اقدام کرد. حسن صالح حمیدزیچ در این راستا با مارینا گرانووسکایا، مدیر ورزشی چلسی به صورت تلفنی صحبت کرد اما با توجه به سرسختی مدیر روس چلسی و حضور کالوم هادسون اودوی در بازی چلسی و کریستال پالاس، مشخص شد که این انتقال شدنی نیست.

 گرانووسکایا برای انتقال هادسون اودوی به بایرن مونیخ شرایط دشواری را پیش روی صالح حمیدزیچ گذاشت؛ در واقع تنها راه انتقال قرضی کالوم هادسون اودوی به بایرن مونیخ، قرار گیری بند خرید اجباری 77 میلیون یورویی در صورت رسیدن به تعداد بازی های مشخص و البته یک بند جریمه سنگین در صورت عدم رسیدن تعداد بازی های مشخص بود. طبیعتا بایرن مونیخ با این شرط عجیب و سختِ چلسی، از جذب هادسون اودوی منصرف شد و فورا به سراغ داگلاس کاستا از یوونتوس رفت. داگلاس کاستا نیز به عنوان یک ذخیره مطمئن و البته ارزان راهی بایرن مونیخ شد که فصل آینده به یوونتوس باز می گردد و بایرن مونیخ اجباری در خرید این بازیکن 30 ساله ندارد.

همچنین بخوانید:

انتقال کالوم هادسون اودوی به بایرن مونیخ منتفی است داگلاس کاستا به بایرن مونیخ پیوست / رسمی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هادسون اودوی به بایرن مونیخ کالوم هادسون اودوی داگلاس کاستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ

لئون گورتسکا هیج علاقه‌ای به ترک بایرن مونیخ ندارد

طرفداری | در ماه‌های اخیر و کم‌رنگ‌تر شدن نقش لئون گورتسکا زیر نظر توماس توخل و همچنین مطرح شدن این موضوع که بایرن مونیخ به نوع دیگری از هافبک نیاز دارد، باعث شده بود گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده این بازیکن 29 ساله به وجود بیایید.

با این حال، لئون گورتسکا به تازگی در یک مصاحبه تأکید کرده آینده‌اش مشخص است و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او اعلام کرد قصد دارد تا پایان قراردادش در بایرن مونیخ بماند و به جدایی فکر نمی‌کند. او گفت:

به نظر من همه چیز مشخص است. قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی وجود ندارد به جدایی فکر کنم. بیش‌تر بخوانید: به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود

به گزارش توبی آلتشفل از بیلد؛ با این حال بایرن مونیخ تغییرات در خط هافبک خود ایجاد کند و درباره نحوه اعمال این تغییرات نیز از جمله آینده و نقش لئون گورتسکا با سرمربی آینده بخث خواهد بود. هر چند گورتسکا می‌خواهد بماند اما باید منتظر ماند و دید سرمربی جدید چه تصمیمی می‌گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد