Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین باقری گفت: سرمربی تیم ملی تفنگ از هفته گذشته در تمرینات تیم ملی حضور نداشت و آن گونه که در جریانم هنوز با فدراسیون به تفاهم نرسیده است.

ملی‌پوش تفنگ در گفت و گو با ایسنا، در مورد غیبت الهام هاشمی در اردوهای تیم ملی تفنگ اظهار کرد: خانم هاشمی از هفته گذشته در تمرینات تیم ملی نبود و تنها برای مسابقه روز جمعه کنار ملی‌پوشان حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون تمامی هماهنگی‌ها برای برگزاری مسابقه با خودش بود و خواست که زحمات به هدر نرود. ولی چیزی که من در جریان هستم هنوز با فدراسیون به تفاهم نرسیده است.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که چه کسی هنگام تمرین کنار ملی‌پوشان است گفت: در حال حاضر خانم طالبی در تمرینات تیم ملی حضور دارد.

باقری در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیکی مسابقات بین‌المللی مشکلات موجود در تیم ملی چیست، گفت: من سهمیه المپیک ندارم و تنها یک شانس از رنکینگ برایم مانده است که باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد. راجع به این موضوعات بهتر است با سهمیه داران صحبت شود.

ملی‌پوش تفنگ در ادامه گفت: مدتی که خانم هاشمی در کنار تیم ملی بود همه چیز خوب بود و حداقل‌ها را داشتیم. در حال حاضر سهمیه داران شرایط خاص تری دارند که من نمی‌توانم در این خصوص صحبتی کنم.

وی در خصوص دیدار جمعی از ملی‌پوشان با رییس فدراسیون تیراندازی گفت: تا جایی که من در جریانم دیداری انجام نشده است، من که نبودم بقیه را نمی‌دانم.

ملی‌پوش تفنگ در پایان گفت: امیدواریم مشکلات هر چه زودتر حل شود. هر چه حواشی کمتر شود امید برای کسب نتیجه بهتر بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي تيراندازي ملی پوش تفنگ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ طلایی پوشان در شهرآورد هفتاد و چهارم اصفهان در ورزشگاه نقش جهان و دیداری معوقه از هفته هفدهم میزبان ذوب آهن دیگر تیم همشهری بودند که در پایان با تک گل شهریار مغانلو از که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید توانست پیروز شوند و ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنند.
سپاهان با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد. ذوب آهنی‌ها هم با این شکست با همان ۳۰ امتیاز قبلی در جایگاه هشتم باقی ماند.
دیدار‌های هفته بیست چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران درحالی از فردا آغاز خواهد شد که تیم‌های ذوب آهن و سپاهان باید روز یکشنبه ۲ اردیبهشت به ترتیب به مصاف آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی بروند. دیدار‌های که ذوبی‌ها میزبان و سپاهان‌ها میهمان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی
  • رقابت‌های نزدیک در جدول
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • تیم ملی اسکواش یک سال بدون اردو!
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است