Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛علی اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: اداره کل راه و شهرسازی ایلام احداث ۱۰ هزار و ۵۳ واحد مسکونی را در دستور کار خود قرار داده که تا این لحظه ثبت نام ۱۳ هزار و ۷۱۸ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان به انجام رسیده است.

او افزود: از این تعداد پنج هزار و ۲۴۸ نفر حایز شرایط اولیه و چهار هزار و ۵۸۳ مورد در انتظار تایید نهایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با بیان اینکه تاکنون هزار و ۱۳۰ متقاضی آورده اولیه خود را واریز کرده اند، یادآور شد: در صورتی که تعداد متقاضیان از تعداد مسکن در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن بیشتر باشد برنامه ریزی برای افزایش تعداد مسکن احداثی در این طرح به عمل خواهد آمد.

کاظمی به رد در خواست و انصراف هزار و ۱۸ نفر از متقاضیان تا این لحظه اشاره کرد و افزود: پس از بررسی‌های نهایی متقاضیانی که شرایط دریافت مسکن در طرح اقدام ملی را ندارند حذف می‌شوند.

او تاکید کرد: در صورتی که تعداد متقاضیان از تعداد مسکن در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن بیشتر باشد برنامه ریزی برای افزایش تعداد مسکن احداثی در این طرح به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد مسکونی راه و شهرسازی اقدام ملی مسکن طرح اقدام ملی تعداد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسعود بیات منش با اشاره به اینکه تعهد خوزستان، ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن حمایتی در طول ۴ سال است، گفت: در این طرح، زمین به صورت ۹۹ ساله و رایگان در اختیار واجدین شرایط قرار گرفته و با پرداخت تسهیلات، کار ساخت و ساز توسط متقاضی انجام می‌شود.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی در ۶ ماهه اول امسال، مابقی ۷۵ هزار قطعه زمین در اختیار متقاضیان قرار گرفته و زمین ۲۵ هزار واحد دیگر نیز تا پایان دولت آماده و به مردم واگذار می‌شود.

بیات منش به ثبت نام بیش از ۴۷ هزار نفر در طرح جوانی جمعیت اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۱۱ هزار نفر تاییدیه لازم را دریافت کرده و تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین واگذار کردیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: در ۶ ماهه اول امسال، زمین مورد نیاز ۱۱ هزار متقاضی تایید شده در استان تامین می‌شود و مراحل بعدی کار پس از واریز وجه توسط متقاضیان انجام خواهد شد.

وی در ادامه به موضوع مساکن مهر استان اشاره کرد و گفت: تا هفته دولت، کار آماده سازی و آسفالت کلیه سایت‌های مسکن مهر استان انجام خواهد شد.

به گفته بیات منش؛ حدود ۱۴ هزار مسکن مهر نیمه کاره و فاقد متقاضی در استان وجود دارد که کار تکمیل آنها تا پایان دولت انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۹۵۵ واحد مسکن روستایی در گیلان افتتاح می شود
  • تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 
  • افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور
  • کمک ۳۱۰ میلیارد ریالی خیرین به حساب ۱۰۰ امام (ره)
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • اتخاذ ۴۳۷ مصوبه کمیسیون ماده پنج و کارگروه امور زیربنایی در سال ۱۴۰۲
  • مقاوم‌سازی بیش از پنج هزار واحد مسکونی در ایلام
  • پرداخت پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • وعده تامین زمین نهضت ملی مسکن اسلامشهر محقق نشد