Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - به اطلاع متقاضیانی كه‌ در آزمون‌ مقطع كاردانی پیوسته و ناپیوسته‌ نظام‌جدید
به اطلاع متقاضیانی كه‌ در آزمون‌ مقطع كاردانی پیوسته و ناپیوسته‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1399 (اعم از رشته های تحصیلی با آزمون و یا رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی) پذیرفته‌ شده‌اند، می رساند:
الف‌ - پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ رشته‌های‌ مختلف تحصیلی:
متقاضیانی‌ كه‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی‌ این آزمون اعلام‌ شده‌ است‌، لازم است برای اطلاع از تاریخ و مدارك لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارك مندرج در این اطلاعیه) در تاریخ 99/07/19 به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(آدرس پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای برای پذیرفته شدگان دوره های روزانه وشبانه www.tvu.ac.ir می‌باشد). بدیهی است در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در درگاه اطلاع رسانی آموزشکده یا موسسه محل قبولی، پذیرفته‌شدگان لازم است با توجه‌ به‌ نشانی و آدرس مؤسسات مندرج در جداول شماره 7 صفحات‌ 151 الی 185 دفترچه ‌راهنمای‌ ثبت‌نام و شركت در آزمون‌ دوره‌های‌ كاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1399، نسبت‌ به‌ شناسایی‌ مؤسسه محل‌ قبولی‌ خود اقدام و در یكی از روزهای دوشنبه مورخ 99/07/21 و یا سه‌شنبه مورخ 99/07/22 با در دست ‌‌داشتن ‌‌مدارك‌‌ لازم‌، به‌ شرح‌ مندرج‌ در بند «ب» این‌ اطلاعیه‌ برای‌ ثبت‌‌نام‌ به‌ موسسه محل‌ قبولی‌ خود مراجعه‌ نمایند. عدم مراجعه بموقع پذیرفته شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.
1-متقاضیانی كه‌ در ردیف پذیرفته شدگان رشته‌های تحصیلی پذیرش برای نیمسال اول سال تحصیلی جاری (سال تحصیلی1400- 1399) آزمون‌ دوره‌های‌ كاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1399 قرار گرفته‌اند، به‌ شرطی‌ مجاز به ‌ثبت‌نام‌ در مؤسسه محل قبولی خود خواهند بود كه‌ دارای گواهینامه دوره متوسطه نظام جدید در یكی از رشته‌های تحصیلی شاخه فنی و حرفه‌ای و كارودانش و یا دیپلم فنی و حرفه‌ای و كارودانش نظام ترمی و یا سالی واحدی و یا دیپلم شاخه نظری نظام آموزشی جدید ( نظام 3-3-6) و یا نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی بوده و یا دوره مربوط را حداكثر تا پایان شهریور ماه سال‌ 1399 با موفقیت‌ به پایان رسانده باشند و یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) بوده باشند.
تبصره: پذیرفته‌شدگان دارای دیپلم شاخه نظری نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی در زمان ثبت‌نام علاوه بر مدرك دیپلم، می‌بایست گواهی مدرك پیش‌دانشگاهی با تاریخ فارغ‌التحصیلی حداكثر تا 99/06/31 را نیز ارائه نمایند.
2- افرادی که در ردیف پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1400 (بهمن ماه) قرار گرفته‌اند، می بایست تا پایان بهمن ماه سال جاری (99/11/30) موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر شوند، تا مجاز به ثبت‌نام و ادامه تحصیل از نیمسال دوم سال جاری باشند و در غیر اینصورت قبولی آنان باطل می‌باشد.
ب - مدارك‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌ نام‌ از پذیرفته‌شدگان:
1- اصل‌ مدرك‌ دیپلم‌ یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه نظام جدید در یكی‌ از شاخه‌های‌ كار و دانش‌ و یا فنی‌ و حرفه‌ای‌ از محل‌ تحصیل‌ مبنی‌ بر گذراندن‌ كلیه‌ واحدهای ‌درسی، كارورزی‌ و كارآموزی‌ در دوره‌ سه‌ ساله‌ تا پایان‌ شهریورماه 1399 كه‌ به‌ تایید رئیس‌ مؤسسه محل ‌تحصیل‌ رسیده‌ باشد.
تبصــره: با توجه به اینكه مطابق ضوابط به دانش آموزان و هنرجویان سال آخر كار و دانش و یا فنی و حرفه ای به شرط اخذ دیپلم تا تاریخ 99/11/30 اجازه انتخاب كدرشته های تحصیلی نیمسال دوم داده شده است، لذا ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته-شدگان آن دسته ‌از كدرشته های تحصیلی‌كه پذیرش‌ آن مربوط‌ به ‌نیمسال دوم سال‌تحصیلی1400-1399 می‌باشد، بشرط اخذ مدرك تحصیلی دیپلم تا تاریخ 99/11/30 بلامانع می باشد.
2- اصل‌ مدرك دیپلم‌ متوسطه‌ و یا گواهی‌ موقت‌ پایان‌ تحصیلات‌ متوسطه‌ نظام‌ قدیم‌ آموزش‌ متوسطه‌ متناسب‌ با نوع‌ رشته‌ قبولی.
3- اصل مدرک دیپلم شاخه نظری نظام آموزش جدید (نظام 3-3-6) یا نظام سالی واحدی و یا ترمی واحدی و یا گواهی موقت پایان تحصیلات متناسب با نوع رشته قبولی (متقاضیان دیپلم شاخه نظری نظام سالی واحدی و یا ترمی واحدی می‌بایست در زمان ثبت نام علاوه بر مدرک دیپلم، مدرک پیش دانشگاهی نیز ارائه نمایند).
4- ارائه رسید درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم كه از دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک اقدام شده است.
5- اصل‌ شناسنامه‌ و دو برگ‌ فتوكپی‌ از تمام‌ صفحات‌ آن‌.
6- اصل کارت ملی و دو برگ فتوکپی از پشت و روی آن
7- شش قطعه‌ عكس‌ 4×3 تمام‌ رخ‌ تهیه‌ شده‌ در سال‌ جاری‌.
8- مدركی‌ كه‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ برادران را با توجه‌ به‌ بند مقرارت وظیفه عمومی مندرج‌ در صفحات 3 و 4 دفترچه‌ راهنمای‌ ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی دوره‌های‌ كاردانی‌ ‌نظام‌جدید (دانشگاه‌ فنی‌ و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی ‌غیرانتفاعی) سال 1399 مشخص ‌كند.
توجه : افرادی که با استفاده از سهمیه رزمندگان، ایثارگران (شامل: 1- رزمندگان بسیجی. 2- رزمندگان جهادگر. 3- رزمندگان نیروهای مسلح. 4-خانواده معظم شهدا «پدر، مادر، خواهر و برادرشهید». 5- همسر و فرزندان معظم شهدا و یا مفقودالاثر. 6- جانبازان با جانبازی 25% و بالاتر و همسر و فرزندان آنان. 7- جانبازان با جانبازی زیر 25% و همسر و فرزندان آنان. 8- آزادگان عزیز و فرزندان و همسر آنان. 9- همسر و فرزندان رزمندگان بسیجی، جهادگر و یا نیروهای مسلح با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه) پذیرفته ‌شده‌اند، در زمان ثبت‌نام ملزم به ارائه فرم و یا مدركی در رابطه با تائید سهمیه ثبت نامی خویش نمی باشند. بدیهی است درصورت عدم تایید سهمیه پذیرفته‌شدگان مذكور از سوی ارگان ذیربط، موضوع از طریق این سازمان به موسسه محل قبولی اعلام خواهد شد.
ج ‍- قابل توجه پذیرفته شدگان :
1- كارنامه علمی حاوی رتبه متقاضیان در هر یك از كدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان این كدرشته‌ها در سهمیه مربوط، با توجه به نمره‌كل و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته ‌شده در هر یك از كدرشته‌ محلهای انتخابی و سایر اطلاعات مفید دیگری همزمان با اعلام نتیجه در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار داده می شود.
2- به پذیرفته‌شدگان توصیه می‌شود كه قبل از مراجعه در تاریخهای تعیین شده برای ثبت‌نام، برای اطلاع دقیق از زمان و مدارک لازم برای ثبت نام به درگاه اطلاع رسانی موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.
3- براساس ضوابط، پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی دوره روزانه آزمون كاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1399، اعم از اینكه در رشته قبولی خود ثبت نام نمایند یا ننمایند حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل، مجاز به شركت در گزینش رشته های تحصیلی دوره روزانه آزمون كاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1400 نمی‌باشند.
4- در هر مرحله از ثبت‌نام و یا هنگام تحصیل چنانچه مشخص گردد متقاضی حقایق را كتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه داده و واجد شرایط نمی‌باشد قبولی متقاضی باطل و از ادامه تحصیل وی ممانعت به عمل خواهد آمد.
د) نحوه ارتباط با این سازمان و ارسال درخواست
1- باتوجه به عدم پذیرش حضوری داوطلبان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. داوطلبان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.
2- با توجه به كنترل‌های متعدد و بررسی هایی كه به صورت مختلف به عمل آمده، از صحت كدرشته محل قبولی اعلام شده پذیرفته‌شدگان اطمینان حاصل شده و متقاضیان پس از دریافت كارنامه از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان در صورتی‌كه درباره كدرشته‌های انتخابی و سایر مندرجات كارنامه سوالی داشته ‌باشند، می‌توانند درخواست خود را حداكثر تا تاریخ 99/07/24 از طریق سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور (روش اعلام شده در بند 1 قسمت د) به این سازمان ارسال نمایند. بدیهی است به درخواستهایی كه بعد از تاریخ 99/07/24 در این خصوص به سازمان ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
3- ضمناً داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را از با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره ‌تلفن‌ 42163-021 در میان بگذارند.
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی کاردانی پیوسته و ناپیوسته سازمان سنجش آموزش درگاه اطلاع رسانی موسسه محل قبولی رشته های تحصیلی همسر و فرزندان پذیرفته شدگان فنی و حرفه ای برای ثبت نام دانشگاه فنی سال تحصیلی سالی واحدی حرفه ای نیمسال دوم نظام جدید ثبت نام تاریخ 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حمید طریق حسینی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مدارس گرمسار، بیان کرد: ۲۸ هزار نفر که در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش قبول شدند، در مدارس ابتدایی سراسر کشور به کار گیری می‌شوند.

وی کیفیت بخشی به فرآیند آموزشی و پرورشی را هدف این اقدام دانست و تاکید کرد: تأمین نیروی انسانی یکی از راهبردهای وزارتخانه در این زمینه است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش همچنین گفت: در تحولی دیگر برای ساخت یک هزار اتاق ورزش تخصصی در مدارس دوره اول ابتدایی برنامه ریزی شده است.

حسینی با بیان اینکه تقویت سلامت و افزایش سواد حرکتی دانش آموزان هدف و محور اصلی این طرح است، تاکید کرد: طرح‌های استعدادیابی و مهارت آموزی ورزشی نیز در این قالب در مدارس کشور اجرایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • برگزاری مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • اطلاعیه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • به کارگیری ۲۸ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان در مدارس ابتدایی
  • بیش از ۱۵ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند