Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@09:14:57 GMT

تمجید AFC از پرسپولیس در راه رسیدن به فینال

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۲۲۳۲

تمجید AFC از پرسپولیس در راه رسیدن به فینال

رویداد۲۴ به نقل از سایت AFC، پرسپولیس توانست از غرب آسیا به فینال لیگ قهرمانان راه یابد و حریف این تیم در دیدار پایانی در ماه دسامبر مشخص خواهد شد و باید برابر یک تیم از شرق آسیا قرار گیرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از پایان لیگ قهرمانان در منطقه غرب به بررسی این رقابت ها از نظر آماری پرداخت.  

مرد اعداد

مثل همیشه، شجاع خلیل‌زاده آمار قابل توجهی را در  دفاع صخره‌ای پرسپولیس در راه رسیدن به فینال از خود ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این مدافع در قطع توپ و پاس‌های موفقیت آمیز  در صدر قرار گرفت. خلیل‌زاده که تا به امروز در همه بازی‌ها به میدان رفته است، همچنین از نظر تکل برنده مشترک رقابت‌ها بود و در دیدار رفت برابر التعاون یک گل حساس برای تیمش به ثمر  رساند.

آقای گل

عبدالرزاق حمدالله، مهاجم النصر در حال حاضر با هفت گل بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ است، ضمن اینکه او در ضربات (۳۵ ضربه و شوت به سمت دروازه) نیز پیشتاز است. مهاجم مراکشی در این فصل آمار قابل توجهی از خود در گلزنی ثبت کرد.  

مالکیت توپ

از بین همه تیم‌های بخش غرب آسیا، السد شاید با کمال تعجب با توجه به حضور سرمربی  خود ژاوی هرناندز در بارسلونا، بالاترین میانگین مالکیت توپ را داشته است. در طول هفت بازی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، باشگاه دوحه ۵۸.۶٪ از بازی را داشت در رده دوم پرسپولیس بود که  ۵۶.۲٪ مالکیت توپ را در اختیار داشت.

بیشتربخوانید: پرسپولیس در رنکینگ جهانی دو رقمی شد قهرمان هت تریک

ویلیتون مهاجم شارجه تنها بازیکنی در غرب است که در نسخه ۲۰۲۰ موفق به هت تریک شد پس از اینکه در پیروزی ۶-۰ تیم اماراتی برابر التعاون در مسابقه پنجم توانست این آمار را ثبت کند. کیجیرو اوگاوا از ویسل کوبه نیز تنها بازیکنی در شرق آسیا است که در این فصل هت تریک کرده است.

 دست‌های ایمن

دروازه‌بان استرالیایی، برد جونز ۲۵ سیو در تورنمنت انجام داد تا النصر ریاض برای اولین بار به نیمه نهایی برسد تا اینکه در ضربات پنالتی برابر پرسپولیس کوتاه بیایید. در مجموع هشت بازی، این دروازه‌بان چهار کلین شیت را پشت سر گذاشت که در این زمینه تنها حامد لک بهتر از او بود.  

دفاع پرسپولیس

در حالی که آمار جونز واقعاً چشمگیر است اما از لحظه ورود به قطر، هیچ چیزی نمی‌تواند با دیوار دفاعی پرسپولیس مطابقت داشته باشد. این تیم تنها دو گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرد. حمدالله و المعز علی از الدحیل موفق به گلزنی به پرسپولیس شده بودند. این در حالی است که پرسپولیس در دو بازی اول خود در این رقابت‌ها چهار بار گل خورد.

نیروی خلاق

جلال الدین ماشاریپوف از پاختاکور یکی دیگر از بازیکنانی است که آمار جالبی دارد. دو گل و دو پاس گل دلیل بیشتری بر اینکه وی اصلی‌ترین بازیکن تیم ازبکی است اضافه کرد، اگرچه اخراج در دیدار رفت پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی به این معنی بود که تورنمنت او با یک نتیجه بد به پایان رسید.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا استراماچونی ویلموتس لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو

یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی که زمانی در تیم پرسپولیس می‌درخشید، این روز‌ها در لیگ دو اسپانیا نیمکت‌نشین شده و دوران نزولی خود را سپری می‌کند.

لوکادیا که به دلیل رفتار‌های غیرحرفه‌ای و به بهانه‌های واهی از پرسپولیس جدا شد، در حال حاضر در تیم دپورتیوو آموریبیتا بازی می‌کند. او که زمانی یکی از مهاجمان کلیدی سرخپوشان بود، در این تیم به نیمکت‌نشین محض تبدیل شده و در ۶ بازی اخیر این تیم تنها ۱۷ دقیقه مقابل لگانس به میدان رفته است.

منبع: خبرآنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • آمار پرسپولیس برابر نفت آبادان؛ نرخ امید گل، مثل همیشه بالا! + عکس
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود
  • آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو