Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس؛ صدها تن از مخاطبان با تأسیس یک پویش خواستار تقدیر و تشکر از پلیس برای اجرای «طرح ناظر» شدند. طرحی که در آن شهروندان می‌توانند موارد مرتبط با عدم مراعات شئونات اخلاقی را برای برخوردهای قانونی گزارش کنند. پویش آن‌ها ۱۲ مهر امسال در «فارس من» به‌ثبت رسید و خیلی زود توانست نظر مساعد صدها تن از مخاطبان را برای امضا و حمایت از آن جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حامیان سوژه معتقدند: «همانگونه که سلامتی جسم و حفظ امنیت مردم بسیار اهمیت دارد، حفظ امنیت روحی و اخلاقی جامعه هم برای پایداری یک جامعه بسیار حائز اهمیت است. خوشبختانه پلیس امنیت اخلاقی در طرح «ناظر۱» از شهروندان می‌خواهد تخلف‌هایی که مشاهده می‌کنند را به همراه شماره پلاک خودرو پیامک کنند. از آنها به‌خاطر اجرا و رسیدگی به اعتراضات مردم تشکر می‌کنیم.»

 

طرح «ناظر۱» مربوط به حفظ شئونات اخلاقی در خودروها است. متخلفین با دریافت یک پیامک نسبت به اعمال گزارش آگاه شده و باید در اسرع وقت به پلیس امنیت اخلاقی مراجعه کنند. سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در این‌باره به خبرنگار ما می‌گوید: «اصل بر صحت است؛ اگر کسی نسبت به این موضوع اعتراض داشت، حتماً بررسی شده و به آن ترتیب اثر داده خواهد شد.»

 

سردار رحیمی هم‌چنین از تبعات مثبت اجرای این طرح، گفت: «خوشبختانه هم‌اکنون با اجرای این طرح، اعتراضات مردمی به شدت کاهش پیدا کرده است.» جای امیدواری است؛ البته که ثبت کمپین‌هایی نظیر آن در «فارس من» و امضاهای پرشمار آن، نمودار رضایت‌مندی افکاری عمومی است. همکاران من در گروه‌های مختلف خبرگزاری پیگیر ماجرا برای تقدیر و تشکر از نیروی محترم انتظامی هستند.

 

انتهای پیام/ ع

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس امنیت نیروی انتظامی خبرگزاری فارس فارس من طرح ناظر مقابله با بدحجابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک

 آئین اهدای سند مالکیت به روستاهای بنوار ناظر اندیمشک و دونه امیدیه به نمایندگی از ۷۵۶۰ سند مالکیت روستای استان خوزستان با حضور  حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس دادگستری کل خوزستان ، اصل فرماندار شهرستان اندیمشک ، امام جمعه شهرستان و تعدادی از مدیران محلی و استانی در محل سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

بابایی رئیس ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه ۳۶۰ جلد سند مربوط به شهرک بنوار ناظر از توابع شهرستان اندیمشک صادر شده است، گفت: در این شهرک، اختلاف بین دستگاه‌های منابع طبیعی، اوقاف، آبخیزداری و بنیاد مسکن مانع صدور سند بود که پس از حدود نیم قرن  حل شد.

زمانی اصل فرماندار شهرستان اندیمشک نیز گفت: اسناد مالکیت در سال ۱۴۰۲ رشد قابل توجهی داشته است و روند صدور اسناد مالکیت طی چند سال اخیر با رشد بیش ۵۰ درصدی به همت همه مسؤلین و مردم صورت گرفته است.

در این آئین به طور نمادین سند مالکیت به تعدادی از اهالی محترم شهرک بنوار ناظر اندیمشک و روستای دونه امیدیه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است
  • دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند