Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@23:11:22 GMT

توانمندسازی ۲۰۰ زن سرپرست خانوار در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۲۵۵۳

توانمندسازی ۲۰۰ زن سرپرست خانوار در گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان از اشتغال ۲۰۰ نفر در استان در راستای اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار خبرداد.

الهه غیناقی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از سال ۹۸ طبق تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت کار و جهاد دانشگاهی در سطح کشور آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهمیه استان گلستان در این طرح، توانمندسازی ۲۰۰ نفر زن سرپرست خانوار در نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: توانمندسازی و خودکفایی اقتصادی این زنان که پشت نوبتی‌های کمیته امداد و بهزیستی بودند، با آموزش در رشته‌های مختلف مشاغل خانگی از جمله خیاطی در دستور کار قرار گرفت. این گروه از بانوان پس از توانمندسازی، توسط پیشرانان جهت تولید و بازار فروش حمایت شدند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان هدف از اجرای این طرح را بهبود معیشت و افزایش رفاه زنان سرپرست خانوار، تکمیل زنجیره ارزش و بالابردن درآمد متقاضیان برشمرد.

غیناقی افزود: در راستای اجرای این طرح، شناسایی افراد، مشاوره، استعداد سنجی، آموزش و اتصال به بازار این ۲۰۰ زن سرپرست خانوار انجام شده است.

غیناقی با اشاره به اینکه این طرح در قالب‌های مختلف قابل اجرا است، گفت: در حال حاضر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در حال اجرا است و زنان سرپرست خانوار در این طرح در اولویت قرار دارند. مرحله ثبت‌نام در این طرح تا پایان مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گلستان زنان سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تکثیر طبیعی ماهی کپور در گلستان برای نخستین بار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ اسماعیل جباری گفت: در قالب این طرح، مولد‌ها در رودخانه‌های منتهی به دریای خزر در استان، برای زاد و ولد، رهاسازی می‌شوند.

وی افزود: درصد بازگشت شیلاتی تکثیر مصنوعی، ۵ درصد و طبیعی، ۸ درصد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده
  • توانمندسازی زنان سرپرست خانوار موجب توسعه اقتصادی می‌شود
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری برای زنان سرپرست خانوار
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج
  • توسعه کسب و کارهای خرد زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم
  • کمک به اشتغال زنان با صدور ۱۶۳ ضمانت نامه اعتباری
  • اجرای طرح تکثیر طبیعی ماهی کپور در گلستان برای نخستین بار
  • صدور ضمانت‌نامه برای زنان سرپرست خانوار