Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در این خصوص اظهار کرد: با توجه به نیاز ترویج و آموزش فرهنگ شهروندی از سنین پایه، طرح ارائه آموزش‌های لازم در حوزه حمل‌ونقل عمومی با توزیع محصولات فرهنگی ویژه گروه سنی ۵ تا ۸ سال در دستور کار این سازمان قرار گرفته و از امروز، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سعید حسینقلی زاده مقدم افزود: در اجرای این طرح کارشناسان حوزه روابط عمومی سازمان با حضور در مهد کودک‌ها و دبستان‌ها در کنار توزیع ۹ محصول آموزشی به هر یک از دانش‌آموزان، آموزش‌های مرتبط شامل استفاده صحیح از اتوبوس، استفاده از من کارت، حفظ نظافت داخل ناوگان، رعایت احترام به سالمندان و تأثیر استفاده از حمل و نقل عمومی در کاهش آلودگی هوا را ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: همچنین در این طرح آموزش‌های لازم در چهارچوب کلان پروژه رعایت حق تقدم عابران پیاده و عبور از گذرگاه‌های عابر پیاده نیز به نوآموزان و دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: از سال ۱۳۹۶ تاکنون این طرح ویژه ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی برگزار شده که تا پایان سال تحصیلی جاری این تعداد به ۱۰ هزار نفر می‌رسد.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد آموزش فرهنگ شهروندی شهرداری مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان

به گزارش خبرنگار مهر، همایش آموزشی - توجیهی رؤسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از صبح امروز در محل باشگاه فرهنگیان در حال برگزاری است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش در این نشست بر ضرورت برخورد جدی با تخلفات تاکید کرد و گفت: کارها باید کیفی اجرا شود. اعتقاد بنده این است که اگر کاری انجام می‌شود با نهایت کیفیت برگزار شود.

محمودزاده با بیان اینکه امسال چند کار ویژه در مجموعه این سازمان برگزار خواهد شد، گفت: اولین جشنواره آفرینو به منظور ارائه و انتشار ابتکارات و خلاقیت‌های مدارس امسال برگزار خواهد شد.

وی افزود: حدود ۶ هزار و ۲۰۰ طرح تاکنون به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: کارویژه دیگر در حوزه زبان است که باید محتوای آموزش‌ها متناسب با فرهنگ دینی و بومی و اسلامی ما باشد.

وی از کارویژه‌های دیگر سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی را «نظارت» دانست و گفت: این موضوع هم میدانی و سامانه‌ای انجام می‌شود و رعایت الزامات قانونی مورد تاکید است.

محمودزاده بر مردمی‌سازی و مشارکت تاکید کرد و گفت: در این زمینه دو پروژه برای مشارکت مردم در اداره مدارس تعریف شده است. این کار در مدارس دولتی صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی تاکید کرد: حتماً به بحث اردوهای دانش‌آموزی جدی‌تر ورود کنید. مدارس غیردولتی را به سمتی سوق دهید که از ظرفیت‌های اردوگاه‌ها استفاده کنند. یکی از محوری‌ترین امور به منظور افزایش توانمندی و مهارت‌های دانش آموزان باید برگزاری اردوهای دانش‌آموزی باشد.

کد خبر 6081832 علی قدمی

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته‌ آزمون دوره دكتری سال 1403 از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • نقش موثر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب 
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر