Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین بسطامی گفت: یکی از مهمترین اهداف شبکه اجتماعی لایکی این است که شما عرض اندام کنید تا در قالب آزادسازی جنسی بازدید جمع کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس کمیسیون رسانه انجمن جوانان استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: لایکی یکی از شبکه های اجتماعی سنگاپوری است که با نگاه تفریحی به کشور وارد شد یعنی برای ساختن دابسمش و تنظیم و ویرایش فیلم،  اما هدف چیزی دیگری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین بسطامی ادامه داد: افراد در این اپلیکیشن می توانند پیام هایی به افراد ناشناس بفرستند و با آنها ارتباط برقرار کنند و ارتباط گیری کنند.

وی افزود: ماهیت شکلی لایکی شبیه اینستاگرام است ولی از نظر کاربردی خیلی پایش را فراتر از اینستاگرام گذاشته است یعنی اصلی ترین مخاطبان و کاربران این برنامه نوجوانان 15 الی 16 ساله هستند.

این کارشنناس رسانه تصریح کرد: وقتی شما این محتواها  را نگاه می کنید این محتوایی که در این برنامه منتشر می شود بیشتر به رقصیدن و عرض اندام خلاصه می شود این گونه عرض اندام در این سن چیزی جر بلوغ جنسی زودرس در پی ندارد.

بسطامی گفت: از طرفی سطح دسترسی نوجوان ها به این برنامه خیلی ساده است مثلا در کشورهای اروپایی سن گروه 16 سال و در آمریکا 15 سال است ولی در ایران اصلا محدودیت سنی ای برای استفاده از این برنامه وجود ندارد.  

وی ادامه داد: نوجوانان قواره برخورد با این برنامه را یاد نگرفتند آن هم در جایی که ایران در خیلی از برنامه ها تحریم است اما در این برنامه هیچ محدودیتی ندارد، از طرفی این برنامه حدود نیم میلیارد نفر در سراسر دنیا عضو دارد.

رییس کمیسیون رسانه استان افزود: این برنامه نه توییتر، نه ایسنتاگرام ، نه تلگرام است  و دنیای خیلی خطرناک تری دارد چون هم کاربر این برنامه کم تجربه است هم هدف خطرناک است یکی از اهدافش این است که شما عرض اندام کنید تا بازدید جمع کنید یعنی یک جورایی این برنامه آزادسازی جنسی محسوب می شود.

بسطامی تاکید کرد: متاسفانه آنجا این برنامه خطرناک تر می شود که این تفکر در نوجوان نهادینه سازی می شود یکی از مهمترین نکاتی که این برنامه دارد این است که شما با افرادی می توانید ارتباط بگیرید که در اطراف محل شما زندگی می کنند یعنی فاصله کیلومتری شما را با نفری که درخواست ارتباط می دهید نشان می دهد خوب این خیلی می تواند خطرناک باشد این می تواند اختلال در امنیت شهر ایجاد کند کافی است که در شهر هرج و مرج شود دیگر این برنامه تفریحی نمی شود بلکه امنیتی می شود چون شما لوکیشن و موقیعت مکانی دارید.

وی در خاتمه با بیان اینکه نقش وزارت ارتباطات فرهنگسازی این برنامه هاست، خاطر نشان کرد: سهم وزارت ارتباطات در فرهنگسازی این برنامه چیست؟ ما شدیدا با فیلتر مخالفیم چون نمونه هایی داشتیم که فیلتر کردیم اما نتوانستیم محدودیت ایجاد کنیم ما باید فرهنگ سازی کنیم. خانواده ها باید به عنوان یک مطالبه عمومی از وزارت ارتباطات فرهنگسازی این برنامه ها را مطالبه کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عرض اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از اُ ژوگو؛ مارک لوئیس مونسترو در حالی که برای حضور در رقابت‌های کلن به آلمان سفر کرده بود جان خود را از دست داد.

اطلاعات دقیقی در این مورد در دست نیست، اما همسر وی این خبر را در فضای مجازی منتشر کرده است.

همسر این ورزشکار نوشت: مارک لوئیس در کلن درگذشت او عاشق کارش و در بهشت خود بود و کاری را که دوست داشت انجام می‌داد او مرد بسیار خوبی بود و هرگز به کسی آسیبی نرسانده بود.

جزئیات دیگری از دلیل مرگ وی در دست نیست.

دیگر خبرها

  • ماجرای شادی پس از گل جنجالی اسماعیلی‌فر؛ حرکت منشوری یا نشان دادن لایک؟
  • حرکت غیراخلاقی دانیال اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • مطالبه بسطامی‌ها از دولت؛ تامین آب پایدار تا ثبت جهانی آثار تاریخی
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی