Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@21:51:35 GMT

امارات به سهمیه بندی نفت اوپک پلاس پایبند است

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۲۷۱۳

امارات به سهمیه بندی نفت اوپک پلاس پایبند است

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از پلتس، سهیل المزروعی اعلام کرد که امارات متحده عربی با وجود نیاز انرژی داخلی این کشور که در ماه اوت و برای تأمین تقاضای گاز برای تولید برق افزایش یافت و سبب شد تولید این ماه بالاتر از سهمیه این کشور مطابق توافق کاهش تولید اوپک پلاس باشد، به سهمیه خود در این توافق پایبند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در نشست مجازی مجمع رهبران تجاری آسیا گفت: امارات متحده عربی به تعهدهای خود در توافق کاهش تولید اوپک پلاس پایبند است.

وزیر انرژی امارات افزود: برای نمونه، یک ماه پس از ماه اوت که مجبور شده بودیم کمی تولید را افزایش دهیم، تولید بیش از سهمیه خود را جبران کردیم. امارات متحده عربی تولید خود را در ماهی که نیاز داشت هم کاهش داده است، زمانی که هنوز تقاضا برای برق و گاز مورد نیاز وجود دارد.

المزروعی جزئیاتی درباره کاهش تولید ماه سپتامبر ارائه نکرد.

یک منبع مطلع از شرایط امارات روز دوشنبه (۱۴ مهرماه) به پلتس گفت: سومین تولیدکننده بزرگ نفت اوپک تولید خود را در ماه سپتامبر ۸ درصد کاهش داد و به ۲ میلیون و ۴۷۶ هزار بشکه در روز رساند. سطح پایبندی امارات به سهمیه‌اش در توافق کاهش تولید اوپک پلاس در ماه سپتامبر ۱۱۶ درصد بود، زیرا این کشور تولید بیش از حد خود در ماه اوت را جبران کرد.

امارات متحده عربی در ماه اوت ۲ میلیون و ۶۹۳ هزار بشکه در روز یعنی ۱۰۳ هزار بشکه در روز بیش از سهمیه‌اش در توافق اوپک پلاس نفت تولید کرده بود.


انتهای پیام/

کد خبر: 1075742 برچسب‌ها اوپک قیمت نفت امارات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اوپک قیمت نفت امارات امارات متحده عربی کاهش تولید اوپک پلاس ماه اوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

منچستریونایتد تنبیهی برای سرمربی هلندی خود در نظر گرفته است.

طرفداری | پس از گذراندن فصلی ناموفق، اریک تن هاخ بابت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا جریمه می شود.

به گزارش ESPN هلند، منچستریونایتد فصلی دور از انتظارات هیئت مدیره و هواداران را سپری می کند. در ابتدای فصل سران منچستریونایتد در هدف گذاری خود کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را حتمی می دانستند اما اکنون این اتفاق دور از انتظار است زیرا این تیم در رده هفتم قرار دارد و فاصله شانزده امتیازی با رده چهارم و منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان، قابل توجه است. با توجه به این مسئله و این که تنها در صورت وقوع یک معجزه منچستریونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را کسب خواهد کرد، اریک تن هاخ با کاهش دستمزد خود مواجه می شود.

اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، اتفاقی که می توان گفت قطعی است، با کاهش 25 درصدی دستمزد خود مواجه می شود. البته گفتنی است که منچستریونایتد پس از این فصل ناموفق، به دنبال فردی مناسب برای جانشینی اریک تن هاخ و قطع همکاری با این سرمربی هلندی است. گرت ساوتگیت، روبرتو دزربی، توماس فرانک و گری اونیل گزینه های احتمالی منچستریونایتد هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار