Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا محمد حسین شاهکویی روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران فرمانداری تالش اظهار کرد: مردم آسیب دیده از سیل نباید منتظر جلسات ما باشند و با ادامه بارندگی ها، زندگی برای آنان سخت خواهد شد.
وی افزود: حضور سپاه قدس گیلان در کنار مسئولان محلی برای کاهش آسیب ها و خسارت های سیلاب، باعث دلگرمی ماست و این حضور و همراهی در کنار مردم نیز نتایج مثبتی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه قدس استان گیلان نیز در این جلسه گفت: مردم با مدیران محلی رو در رو می شوند و از آنها انتظار دارند؛ بنابراین مدیران شهرستانی منتظر کسی نباشند و خودشان کار را پیش ببرند.
سردار محمد عبدالله پور افزود: وحدت، مهمترین اصل در پیشبرد کارهاست و با همدلی و در کنار هم بودن می توان گره از کار مردم باز کرد و داشتن وحدت باید جزء لاینفک اقدامات ما باشد.
وی ادامه داد: سپاه پیمانکار نیست و قصد پیمانکاری هم ندارد اما در زمان بحران، کمک به مردم را جز وظایف خود می داند و با تمام قوا در مهار و مدیریت بحران حضور داریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: همه امکانات و توانایی خود را در اختیار مردم و دولت خواهیم گذاشت و وقتی سپاه اعلام آمادگی می کند و به میدان وارد می شود، جای تاسف است که برخی ارگان ها در انجام کار می مانند.
وی ادامه داد: تا کی قرار است با بارش باران دچار آسیب شویم؛ باید شما دست به دست هم دهید و مشکلات زیرساختی و کشاورزی و آبخیزداری تالش را هر چه زودتر حل کنید و ما در کنارتان خواهیم بود.
او گفت: با مردم صحبت کنید و راهی برای انتقال آنها از بستر رودخانه به جایی مناسب پیدا کنید و بهترین ایده را خود مردم خواهند داد.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران گیلان نیز در این جلسه  گفت: نگرانی مردم از برخی خسارت ها نظیر ریزش پل، تا حد زیادی برطرف شده است و مدیریت بحران تا به سامان رسیدن کامل مردم، در منطقه حضور دارد.
امیر مرادی افزود: راه های اصلی مناطق سیل زده به طور کامل قابل استفاده است و آب و برق و گاز همه دایر شده است.

سیلاب روزهای پایانی شهریور ماه در تالش به تاسیسات زیربنایی شهری و روستایی این شهرستان خسارت هایی وارد کرد و سبب تخریب چندین منزل مسکونی و مرگ دو هموطن شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روستائیان مدیریت بحران سیل تالش گیلان خسارت مالی پروندهٔ خبری سیلاب در تالش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روستائیان مدیریت بحران سیل تالش گیلان خسارت مالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روستائیان مدیریت بحران سیل تالش گیلان خسارت مالی اخبار کنکور مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارات ناشی از بارش در استان اصفهان اظهار کرد: بارش رگباری باران باعث جریان رواناب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز شد.

وی با اشاره به بروز خسارت به باغات، معابر، آسفالت راه ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو افزود: خوشبختانه این سیلاب خسارت جانی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند، اضافه کرد: در این راستا مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق در راستای ایمن‌سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌های وارد شدا اقدام کنند.

وی گفت: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز - کاشان و نیز برخی ازمحورهای جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امدادرسانی مستقر هستند.

شیشه فروش تصریح کرد: بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.

کد خبر 6086564

دیگر خبرها

  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • جذب اعتبارات جهت جبران خسارات سیل اخیر