Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مجمع عمومی فوق العادۀ صاحبان سهام بیمه اتکایی ایرانیان به منظور بررسی و تصویب افزایش 07/23 درصدی سرمایه، ساعت 10 و 30 دقیقۀ چهارشنبه 16 مهر 99 درمحل سالن کنفرانس این شرکت باحضور 78/3 درصد از سهامداران تشکیل شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه اتکایی ایرانیان؛ بنابر این گزارش، مجمع فوق العاده با گزارش هیئت مدیره توسط سید محمد آسوده نایب رئیس و مدیرعامل این شرکت آغاز و سپس گزارش بازرس قانونی قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از استماع گزارشات هیئت مدیره و بازرس قانونی ، مجمع عمومی به اتفاق آراء حاضرین، افزایش سرمایۀ شرکت بیمه اتکایی ایرانیان را از مبلغ 3,250 میلیارد ریال به 4,000 میلیارد ریال مورد تصویب قرار داد. لازم به ذکر است این افزایش سرمایۀ 750 میلیارد ریالی از محل سود انباشته و اندوختۀ سرمایه ای تأمین شده است.
در پایان خاطرنشان می شود: این جلسه با حضور نماینده بیمه مرکزی بازرس قانونی و سهامداران حقوقی و با نظارت آنلاین سازمان بورس اوراق یهادار برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه اتکایی ایرانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ کارگران قوت گرفت؟/ اعلام جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسفند سال گذشته بیش از ۲۰ جلسه با ساعت‌های طولانی چانه زنی برای تعیین حداقل دستمزد ۱۴۰۳ برگزار شد. در نهایت دستمزد حداقل بگیران ۳۵ درصد و سایر سطوح ۲۲ درصد افزایش یافت. به این ترتیب حق اولاد از ۵۳۷ هزار تومان به ۷۱۶.۶۰۰ تومان افزایش یافت. بن خوار و بار از ۱.۱ میلیون تومان به ۱.۴ میلیون تومان و حق مسکن بدون تغییر ۹۰۰ هزار تومان حق تأهل ۵۰۰ هزار تومان برای اولین بار برای کارگر خانم و آقا در نظر گرفته شد.

مهر در گزارشی نوشت: پس از اعتراض نمایندگان کارگری نسبت به نادیده گرفته شدن عدد سبد معیشتی و ترک جلسه مصوبه بدون امضا جامعه کارگری مصوب شد.

در ادامه تاکید رئیس‌جمهور مبنی بر تأمین رضایت جامعه کارگران، شورای عالی کار در این هفته چندین جلسه داشت. بر اساس سخن برخی از اعضای شورای عالی کار افزایش حق مسکن در مصوبه حداقل مزد ۱۴۰۳ محتمل است و این عدد حدود ۳۰ درصد برآورد می‌شود.

اما نکته مهم این است که بین فاکتورهای تعیین کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خوار و بار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد. در صورت تصویب در هیأت دولت برای اجرا از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ خواهد شد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896613

دیگر خبرها

  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می‌شود
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳ کارگران قوت گرفت؟/ اعلام جزییات
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیات وزیران رسید
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • تولید دستگاه حفاری زیر دریا، دستاوردی از ایرانیان
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟