Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان پیشوا گفت: دسته‌ روی و راهپیمایی اربعین در پیشوا ممنوع است.

حسین عباسی فرماندار در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: وضعیت قرمز کرونا در شهرستان پیشوا همچنان تداوم دارد و بر همین اساس مجبور به تشدید محدودیت ها در این شهرستان هستیم. 

وی ادامه داد: با توجه به شرایط بحرانی منطقه و ابلاغ ستاد ملی کرونا، دانشگاه ها، مدارس و آموزشگاه‌ها، مساجد و مصلاها، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، باشگاه‌های ورزشی، کافه‌ها و چایخانه‌ها، استخر و مراکز تفریحی تا اطلاع ثانوی با محدودیت فعالیت روبرو بوده و ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا افزود: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی زیارت اربعین ترجیحاً در منازل قرائت گردد و در صورت برپایی هیئت‌ها نیز مراسم با تعداد و ساعت محدود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز برگزار خواهد شد. 

عباسی خاطرنشان کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان برپایی هرگونه تجمع، راهپیمایی، پیاده روی و دسته روی و همچنین برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی به‌ استثنای ایستگاه‌های توزیع اقلام بهداشتی ممنوع است. 

وی اظهار کرد: در این شرایط کمک به محرومان و نیازمندان جامعه و هدایت نذورات به این سمت، بهترین شیوه برای عمل به سیره اهل بیت(ع) و پرشور کردن اربعین حسینی است.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تنها راه عبور از وضعیت موجود است و مردم باید همچنان به رعایت این دستورالعمل ها پایبند و به اجرای آن حساس باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس شهرستان پیشوا شهرستان پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو شهر خوزستان در وضعیت قرمز آلودگی هوا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت۹ صبح براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا ایستگاه استانداری در شهر اهواز با شاخص ۱۵۴ و شهر سوسنگرد ۱۵۳ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم و قرمز قرار دارد.

هوای ایستگاه‌های حفاری، نیوساید و اداره کل محیط زیست در اهواز به ترتیب با شاخص‌های۱۲۴، ۱۴۰ و ۱۰۱، خرمشهر۱۱۴، ماهشهر، ۱۲۴ و هندیجان ۱۲۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند.

وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، بهبهان، حمیدیه، دزفول، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوش، کارون و مسجدسلیمان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

همچنین وضعیت هوای ایذه و شوشتر با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.

دیگر خبرها

  • دو شهر خوزستان در وضعیت قرمز آلودگی هوا
  • راهپیمایی نمازگزاران جمعه در پیشوا در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق + فیلم
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • وضعیت دستفروشان از چین تا آمریکا | آیا دستفروشی در مترو شهرهای بزرگ دنیا آزاد است؟
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • استمرار و تداوم راهپیمایی جمعه‌های خشم
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان