Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت اربعین حسینی، مس سرچشمه ۴۶۰ بسته فرهنگی آموزشی و ۴۰۰ بسته معیشتی به دانش آموزان و خانواده های نیازمند اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، رزمایش مواسات و کمک های مومنانه مجتمع مس سرچشمه در محل حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد و در این رزمایش مجتمع مس سرچشمه 400 خانواده و 460 دانش آموز نیازمند را که از قبل شناسایی کرده بود مورد حمایت قرار داد و بسته های معیشتی و نوشت افزار و بسته های فرهنگی آموزشی را بین آن ها توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

روح الله ابوالهادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دو مرحله رزمایش کمک مومنانه از سوی مجتمع مس طی عید نوروز و دهه اول ماه محرم در قالب توزیع بسته های معیشتی و یک هزار کارت هدیه 500 هزار تومانی بین نیازمندان اجرا شد؛ بیان کرد: سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مومنانه مس سرچشمه هم به مناسبت اربعین امام حسین(ع) امروز در قالب اهدای 460 کیف و لوزام التحریر که ارزش هر بسته فرهنگی و آموزشی 350 هزار تومان است بین دانش آموزان توزیع می شود.

 

 

 

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه افزود: در این مرحله 400 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان است که به مناسبت اربعین تهیه و بین خانواده های نیازمند در حال توزیع است.

 

 

علیرضا توحیدی پور هم در حاشیه این آئین به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مس سرچشمه در سال های قبل در بخش های مختلف اجتماعی کمک ها و حمایت های خود را از جمله درمان رایگان بیماران نیازمند، کمک به ارتقاءوضعیت معیشتی قشر ضعیف، اعطای جهیزیه، کمک به سیل زدگان و غیره انجام داد.

 

 

 

 

مسئول موکب شهدای صنعت مس با اشاره به اینکه مس سرچشمه با راه اندازی موکب شهدای صنعت مس ضمن افزایش فعالیت ها در جهت رفاه حال نیازمندان و تقویت زیرساخت های اجتماعی به این فعالیت ها نظم خاصی بخشیده است؛ بیان کرد: این موکب از ابتدای شیوع ویروس کرونا فعالیت های مضاعف خود را در حیطه اجتماعی آغاز کرد و به طور رسمی دفتر این موکب در بهار امسال در خیابان امام خمینی شهر رفسنجان بازگشایی شد.

 

 

وی با بیان اینکه 300 نیروی افتخاری آشپز، تأسیسات و ... در این موکب فعالیت می کنند؛ گفت: این موکب در بروز حوادث غیرمترقبه مانند سیل خوزستان، سیستان و بلوچستان و ... کمک های نقدی و غیر نقدی فراوانی ارائه کرده است همچنین نیروهای جهادی این موکب در ایام سیل فروردین امسال در جنوب استان کرمان و سیل های خوزستان و سیستان و بلوچستان حضور یافته و به ساخت منازل و سرویس های بهداشتی پرداخت.

 

 

توحیدی پور با اشاره به اینکه دهه اول محرم مجتمع مس سرچشمه یک هزار کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی هم بین نیازمندان توزیع کرد؛ افزود: مس سرچشمه در ایام کرونا هزاران بسته و اقلام بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین اقشار مختلف توزیع کرد و مکان های بسیاری در سطح شهرستان رفسنجان را ضدعفونی و گندزدایی کرد و از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون هر هفته 400 پرس غذای گرم بین نیازمندان هم توزیع می کند.

 

 

وی گفت:‌ این خدمات و حمایت ها با پشتوانه مالی مجتمع مس سرچشمه و با حمایت های حسین احمدی، مدیر مجتمع مس سرچشمه، روح الله ابوالهادی، مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه و آقای صالحی، معاون مالی اداری این مجتمع صورت می گیرد که قابل تحسین است.

 

 

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه رزمایش همدلی کمک مومنانه مس سرچشمه اربعین حسینی مناسبت اربعین مجتمع مس سرچشمه کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز (۵ اردیبهشت) آغاز شد.

به گزارش مهر، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید تمامی دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود.

دانش‌آموزان و اولیا آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان