Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اورژانس کشور در پیامی فرا رسیدن چهلمین روز شهادت الگوی حریت و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به عموم عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، متن پیام به شرح زیر است:


"بسم الله الرحمن الرحیم

گرچه دوریم به یاد تو سخن میگوییم‌
هر ساله با نزدیک شدن به روز اربعین حسینی خیل عظیم عاشقان و محبین اهل بیت (ع) و حضرت اباعبدالحسین (ع) از نقاط مختلف ایران اسلامی با پای پیاده رهسپار کشور عراق می شوند تا در بهترین مکان عالم در زمین کربلا گرد هم آیند و با تجمعی بزرگ عزاداری سید الشهدا (ع)، قطب عالم وجود را با شکوهی زیبا و خیره کننده برگزار و عشق و دلدادگی خود را به آن حضرت ابراز نمایند و همکاران من نیز در اورژانس سراسر کشور سعادت داشتند که با عشق و علاقه در کنار دلدادگان و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر پیاده روی اربعین به زائران حضرتش خدمت رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حال که این فرشتگان سفید پوش با توجه به شیوع ویروس کرونا از قافله عشق باز مانده و در خط مقدم خدمت رسانی به بیماران کرونا برای حفظ سلامتی هموطنان عزیزمان کوشا هستند، ضمن گرامی داشت یاد و خاطرات شهدای سلامت که با عاشقی برای حفظ جان مردم عزیزمان جان خود را فدا کردند، عهد بستیم که تا آخرین نفس برای خدمت رسانی به هم وطنان عزیزمان قدم برداریم و البته که اجر این خدمت و از جان گذشتگی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا در پیشگاه خداوند محفوظ خواهند ماند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفایش به پیشگاه حضرت امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم شریف ایران امید دارم همواره رهروی آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم و امسال طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) روز اربعین از دور اظهار ارادت خواهیم کرد و زیارت اربعین خواهیم خواند.

دکتر پیرحسین کولیوند

رئیس سازمان اورژانس کشور"

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اورژانس اربعين حسيني سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور