Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته هفتم لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم‌های فولاد سیرجان، فولاد سپاهان، شهداب یزد، هراز آمل و هورسان رامسر به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فولاد سیرجان، فولاد سپاهان، شهداب یزد، هراز آمل و هورسان رامسر در هفته هفتم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

آذرباتری ارومیه این هفته از تیم صدرنشین لیگ برتر میزبانی کرد؛ آن هم در شرایطی که کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، سرپرست (سارلار پاسبانی)، سرمربی (ساسان خداپرست)، مربی بدنساز (توحید اصغری) و دو بازیکن این تیم (جاوید اسمعیل‌زاده و مهدی رضایی) را به دلیل حواشی پیش آمده در بازی هفته ششم مقابل پیکان تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت قرمز در تیم والیبال شهرداری ورامین؛ فقط 4 بازیکن کرونا ندارند

ارومیه‌ای‌ها که پیش‌تر هم 5 باخت در کارنامه داشتند، در هفته هفتم مقابل تیم صدرنشین لیگ، کاری از پیش نبردند و با نتیجه 3 بر صفر،  ششمین باخت خود را تجربه کردند. شاگردان محمدرضا تندروان در فولاد سیرجان با این پیروزی 19 امتیازی شدند تا صدرنشینی خود را در جدول رده‌بندی حفظ کنند.

فولاد مبارکه سپاهان نیز که پیش از شروع هفته هفتم، با 5 برد و 14 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار داشت، این هفته میهمان شهرداری قزوین بود. نماینده قزوین که پیش از این دیدار با 2 برد و 6 امتیاز در رتبه نهم جدول قرار داشت، برای کسب سومین پیروزی خود انگیزه زیادی در این بازی خانگی داشت، اما سپاهان فرصت استفاده از امتیاز میزبانی را به حریف خود نداد و در سه ست متوالی به پیروزی رسید. سپاهان با کسب سه امتیاز این مسابقه، با 17 امتیاز جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد. شهرداری قزوین در این بازی، سعید شیرود، کاپیتان خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت.

نتایج دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر والیبال به شرح است:

شهداب یزد 3 – پیکان تهران یک
25 بر 14، 23 بر 25، 25 بر 19 و 25 بر 23

خاتم اردکان 2 – لبنیات هراز آمل 3
25 بر 20، 21 بر 25، 20 بر 25، 25 بر 14 و 13 بر 15

آذرباتری ارومیه صفر – فولاد سیرجان 3
19 بر 25، 23 بر 25، 20 بر 25

هورسان رامسر 3 – شهرداری گنبد یک
25 بر 22، 23 بر 25، 25 بر 23 و 25 بر 20

شهرداری قزوین صفر – فولاد مبارکه سپاهان 3
19 بر 25، 23 بر 25، 17 بر 25

جدیدترین خبرها و تحلیل‌ها را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در این هفته با قرعه استراحت روبرو بودند. دیدار تیم‌های سایپا تهران و شهرداری ورامین  نیز به دلیل تعداد زیاد مبتلایان به کرونا در تیم ورامین به زمان دیگری موکل شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال لیگ برتر والیبال والیبال لیگ برتر والیبال فولاد سیرجان هفته هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز با برگزاری دو مسابقه دیگر خاتمه یافت و حالا تیم‌ها آماده رقابت در 6 هفته پایانی می‌شوند.

از ابتدای سال 1403 به غیر از دیدارهای معوقه از هفته‌های قبل، سه هفته مسابقات لیگ برتر تاکنون انجام پذیرفته که 4 تیم هنوز نتوانسته‌اند بردی به دست بیاورند.

گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان، تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک 4 تیمی هستند که در 1403 در حسرت پیروزی باقی مانده‌اند و برای دستیابی به این هدف باید در 6 هفته باقیمانده لیگ برتر شرایط بهتری را رقم بزنند.

هرکدام از تیم‌ها از ابتدای سال 1403 سه بازی مقابل حریفان انجام دادند که از کسب پیروزی بازمانده‌اند و برای برد در هفته‌های پایانی تلاش خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!