Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ ‌معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی گفت: در آستانه اربعین حسینی همه پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی از امروز ۱۶ مهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس به نقل از آستان‌نیوز، امین بهنام با بیان اینکه برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و نظم‌بخشی به خدمت‌رسانی به زائران و عزاداران حسینی، براساس نظر شورای تأمین استان خراسان رضوی، پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی از امروز ظهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) در دهه پایانی صفر مشخص شد/ برگزاری مراسم عزاداری هیئت‌های مذهبی در صحن جامع رضویمشهدالرضا(ع) یکدست سیاه‌پوش شد/ جزئیات عزاداری زائران در حرم مطهر رضویراه اندازی «سامانه مهر» برای تسهیل مشارکت خیران در توسعه حرم مطهر حسینیتولیت آستان قدس: برای بازگشایی رواق‌های حرم مطهر ‌با وزیر بهداشت گفت‌وگو کردم‌ / وزارت بهداشت پروتکل‎های جدید ‌‌ارائه دهد

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی با بیان اینکه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برای تسهیل شرایط، از تردد با وسایل نقلیه شخصی در محدوده حرم مطهر رضوی خودداری کنند، افزود: از این ‌رو، از همه همشهریان گرامی تقاضا داریم برای تسهیل شرایط عبور و مرور در این ایام، از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفت و آمد کامیون‌های ایرانی از هرات تسهیل می‌شود

گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات به منظور تسهیل رفت و آمد کامیون‌های ایرانی انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی با شیخ نور احمد اسلام جار، والی هرات افغانستان در محل دفتر استاندار به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد؛ نظری در این تماس تلفنی پیگیر تسهیل رفت و آمد کامیون‌های ایرانی در مرز ایران و افغانستان شد.

استاندار خراسان رضوی در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن اعلام آمادگی برای سفر والی هرات در آینده نزدیک به استان، اظهار کرد: موافق هستیم تا یک کمیته مشترک به ریاست معاونین اقتصادی استانداری خراسان رضوی و هرات تشکیل و حتی در صورت لزوم جلسات آن در مرز دو کشور برگزار شود.

والی هرات در این گفت‌وگوی تلفنی همچنین ابراز امیدواری کرد: ضرورت دارد برای هر دو استان در جهت فراهم کردن تسهیلات هرچه بهتر، کوشش و تلاش بیشتری کنیم. 

گفتنی است، بحث و تبادل نظر برای تسهیل رفت‌وآمد کامیون‌های ایرانی و افغانستانی از مرز دو استان بخشی دیگر از محورهای این گفت‌وگوی تلفنی بود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • میزبانی ۴۰ هزار خادم رضوی از عزاداران علوی در شب‌های قدر
  • رفت و آمد کامیون‌های ایرانی از هرات تسهیل می‌شود
  • سرویس‌دهی فوق‌العاده ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر مشهد
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • حال و هوای زائران نوروزی در حرم مطهر رضوی + فیلم
  • جشن میلاد کریم اهل‌بیت در سومین حرم اهل‌بیت + تصاویر
  • بزرگترین سفره افطاری در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • پذیرایی از زائران بارگاه منور رضوی در شب‌های ماه رمضان + فیلم
  • محور گنبدکاووس کلاله مسدود شد
  • زائران میهمان بزرگترین سفره اکرام رضوی در شب میلاد کریم اهل بیت (ع)