Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های شهداب یزد و خاتم اردکان در هفته هفتم لیگ برتر والیبال در ورزشگاه خود از تیم‌های میزبان پذیرایی و شهداب در این مسابقه پیروز و خاتم اردکان باخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، عصر امروز در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر والیبال کشور، تیم‌های شهداب یزد و خاتم اردکان به ترتیب با تیم‌های پیکان تهران و لبنیات هراز آمل در ورزشگاه خانگی خود به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه شهداب یزد در مقابل پیکان یکی از تیم‌های ریشه‌دار و باسابقه لیگ برتر که چندین دوره سابقه قهرمانی را در کارنامه خود یدک می‌کشید اما از فرصت میزبانی به بهترین شکل ممکن بهره برد و موفق به شکست 3 بر یک پیکان تهران شد.

در این دیدار شهداب سه دست خود را با نتایج 25 بر 14، 25 بر 19 و 25 بر 23 به پیروزی رسید و یکدست را با نتیجه 25 بر 23 به پیکان واگذار کرد ولی در نتیجه موفق به کسب سه امتیاز این بازی حساس شد.

باخت خاتم اردکان در شرایط میزبانی

اما در رقابت خاتم اردکان در ورزشگاه خود میزبان هراز آمل بود در یک دیدار مهیج نتوانست نتیجه را به نفع خود به پایان برساند و تنها یک امتیاز از این بازی به دست آورد.

خاتم اردکان در این دیدار دو دست را با نتایج 25 بر 20 و 25 بر 14 به نفع خود به پایان رساند و در طرف مقابل سه دست دیگر را با نتایج 25 بر 21، 25 بر 20 و 15 بر 13 به حریف خود واگذار و دو امتیاز حساس میزبانی را از دست داد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: خاتم اردکان شهداب یزد لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!

گواردیولا جنگ روانی مخصوص خودش را اجرا کرده بود. 

طرفداری | در واپسین هفته‌های لیگ برتر، آرسنال و لیورپول بلاخره شکست خوردند تا قهرمان سه دوره گذشته، به صدر جدول بازگردد. 

پپ گواردیولا پس از پیروزی روز گذشته مقابل لوتون تاون، به شاگردانش وعده داده بود که لیورپول و آرسنال بازی خودشان را با برتری به پایان خواهند رساند. سرمربی اسپانیایی که هم‌اکنون تیمش را به عنوان شانس اصلی قهرمانی می‌بیند، از تیمش خواسته است صرف‌نظر از نتایج رقبا، تنها در فکر کسب پیروزی در بازی‌های باقی‌مانده باشد. در کنار عملکرد تیمی سیتیزن‌ها در هفته‌های اخیر، جایی که آن‌ها طی 4 بازی 19 بار موفق به گلزنی شده‌اند، به نظر می‌رسد تاکتیک‌های روانی گواردیولا نیز کارساز عمل کرده است. به گزارش وبسایت رسمی لیگ برتر، گواردیولا پس از پیروزی 5-1 مقابل لوتون تاون گفته بود:

به بازیکنانم گفتم که چه‌قدر قرارگیری دوباره در این وضعیت باورنکردنی است. حالا 18 امتیاز باقی مانده است. [در کنار] بازی مقابل رئال مادرید، فرصت صعود به نیمه نهایی و دیدار جام حذفی شنبه آینده برای رسیدن به فینال. در لیگ برتر، بازیکنان منچسترسیتی می‌دانند که اگر امتیاز از دست بدهیم، هیچ شانسی نداریم. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد اما لیورپول و آرسنال 100 درصد برنده خواهند شد. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به آن‌ها فشار بیاوریم.

با پایان بازی‌های امروز پیش‌بینی گواردیولا، همانطور که او قطعا از آن استقبال می‌کند، درست نبوده است. لیورپول پس از شکست‌ناپذیری طی 28 بازی خانگی، در آنفیلد مقابل کریستال پالاس شکست خورد. آرسنال نیز برای اولین بار در سال 2024، با باخت 2-0 مقابل استون ویلا، از کسب پیروزی و به ثمر رساندن گل ناکام ماند. 

وضعیت نیمه اول جدول لیگ برتر

منچسترسیتی در بازگشت به لیگ برتر در ورزشگاه آمکس به مصاف برایتون خواهند رفت. لیورپول در کریون کاتج مهمان فولام خواهد بود و آرسنال نیز در مولینیو، وولورهمپتون را پیش روی خود خواهد داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد
  • سرمربی تیم والیبال شهداب معرفی شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست میزبان فینالیست شد
  • تیم ملی والیبال در تسخیر این باشگاه با هفت نماینده!
  • نماینده ساری در لیگ برتر بسکتبال ماندنی شد
  • پیروزی بلندقامتان فولاد هرمزگان مقابل مس رفسنجان
  • پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!
  • برد به موقع نفت مسجدسلیمان در کورس رقابت برای صعود لیگ برتر
  • پیروزی گیتی پسند در شهرآورد اصفهان
  • پیروزی ملی‌پوشان والیبال ساحلی ایران مقابل مالدیو