Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، تیم شهداب در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه به مصاف پیکان تهران و خاتم اردکان در سالن آیت الله خاتمی اردکان مقابل هراز آمل قرار گرفتند.

یاران عمده غیاثی با نتیجه سه بر یک، سه امتیاز بازی را از رقیب پر مهره خود گرفتند و خاتم اردکان نیز با نتیجه سه بر دو بازی را به حریف آملی خود واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهداب یزد ست های اول، سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳ از آن خود کردند و پیکان تهران امتیاز ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ از از شهداب گرفت.

خاتم اردکان نیز در سالن آیت الله خاتمی ست های اول و دوم را با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۴ از حریف خود گرفت و ست های دوم، سوم و پنجم را با نتایج ۲۱ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۳ واگذار کرد.

شهداب یزد با کسب سه امتیاز در بازی امروز از جایگاه ششم به مکان سوم جدول صعود کرد و خاتم اردکان همچنان در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر والیبال قرار دارد.

انتهای پیام/ر/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر یزد پیکان والیبال خاتم اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سی و سوم سوپر لیگ یونان، آ. ا. ک آتن که احسان حاج‌صفی را برای ششمین بازی پیاپی در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت 21 چهارشنبه شب در استادیوم اوپاپ آرنا مقابل پاناتینایکوس رده دومی قرار گرفت.

یاران حاج‌صفی که طی سه هفته گذشته روند خوبی طی کرده و با کسب یک مساوی و دو پیروزی متوالی به صدر جدول سوپر لیگ یونان رسیده بودند، سعی داشتند در دیدار خانگی مقابل پاناتینایکوس، اختلاف یک امتیازی با این تیم را بیشتر کنند که موفق به انجام این کار شدند و برد پُر گل به دست آوردند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در بازی حساس و سرنوشت‌ساز در راه رسیدن به قهرمانی توانست به پیروزی ارزشمند سه بر صفر مقابل پاناتینایکوس دست پیدا کند تا 75 امتیازی شود و صدرنشین جدول سوپر لیگ یونان بماند.

یاران حاج‌صفی در حالی اختلاف خود با پاناتینایکوس رده دومی را به 4 امتیاز افزایش دادند که سه مسابقه دیگر تا پایان فصل جاری سوپر لیگ یونان دارند و این برد موجب شد شانس بیشتری نسبت به همیشه برای قهرمانی داشته باشند.

احسان حاج‌صفی، مدافع ایرانی آ. ا. ک آتن حضور 90 دقیقه‌ای در دیدار مقابل پاناتینایکوس داشت و جزو بهترین بازیکنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند