Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، سرعین ، نیر و نمین گفت: ابطال کشت و صنعت مغان قدم بزرگی در راستای عدالتخواهی و احقاق حقوق بیت المال بود از تمام کسانی که در این امر تلاش کردند کمال تشکر را داریم.

حجت السلام سید کاظم موسوی نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:  بر اساس دستور رییس محترم قوه قضاییه در سفر اخیر خود  به استان  اردبیل ۶محور برای بررسی روند واگذاری موضوع در دستورکار هیات داوری قرار گرفت و این هیات امروز با ۵رای موافق و ۱ رای مخالف به ابطال واگذاری رای داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : احقاق حقوق عامه در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان حاصل تلاش شبانه روزی تمام عزیزانی است که در سنگر های مختلف از جمله قوه قضاییه، دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و دیگر نهادهای نظارتی و امنیتی  در مقابل همه زیاده خواهی ها ایستاده و به ندای عدالتخواهی مردم مغان لبیک گفتند.

وی تصریح کرد: وکلای مردم در مجلس و مسئولین استانی صادقانه و باجدیت در راستای تحقق این مطالبه و خواسته مردم استان تمام تلاش خود را بکار بردند و این اتفاق خوب در سفر رییس قوه قضاییه به استان محقق شد.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: از دولت و سیستم مدیریتی کشور خواستاریم تا زمان واگذاری بعدی  از این نگین ارزشمند کشاورزی ایران صیانت کند تا شاهد سوء مدیریت و اجحاف در حقوق بیت المال نباشیم.

موسوی اضافه کرد: زحمات زیادی جهت ابطال این واگذاری کشیده شده بنابر این لازم است در واگذاری بعدی نهادهای مربوطه حساسیت ویژه ای به خرج دهند تا شاهد وقوع چنین اتفاقاتی نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تعلیق واگذاری کشت و صنعت مغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد

سیدعلی ترابی فرماندار اشنویه در نشست شورای حفاظت از حقوق بیت‌المال با موضوع تثبیت اراضی‌کشاورزی، گفت: پارسال هزار و ۲۴۰ سندمالکیت‌زراعی در این شهرستان صادر شده است.

وی افزود: در این مدت ۳ هزار و ۷۸ پرونده ثبت و ۲ هزار و ۱۵۰ رأی هیئت قانون صادر شده که منجر به صدور هزار و ۲۴۰ سندمالکیت شده است.

ترابی بر اهمیت و اولویت صدور اسناد اراضی‌کشاورزی تأکید کرد و تعامل بیشتر اداره‌های جهادکشاورزی و ثبت شهرستان را برای تسریع در فرآیند صدور اسناد خواستار شد.

وی با اشاره به رفع موانع سنددارکردن اراضی‌کشاورزی به‌منظور ترغیب و تشویق کشاورزان برای دریافت سندرسمی، به تسریع در تشکیل پرونده، حذف هزینه‌های زائد و تسریع در پاسخ به استعلامات معموله تأکید نمود.

اقبال‌جو دادستان عمومی و انقلاب اشنویه هم در این جلسه توجه به حقوق‌بیت‌المال را از اولویت‌های اساسی عنوان کرد و گفت: باید مدیران و مسئولان از حقوق‌بیت‌المال صیانت کنند.

در این جلسه بخشداران مرکزی و نالوس، رؤسای جهادکشاورزی، ثبت اسناد و شورا‌های اسلامی و دهیاران نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته و موانع و مشکلات موجود در فرآیندکاری صدور اسنادکشاورزی را مطرح کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • وزیر کار درباره تغییر در نحوه تعیین حقوق کارگران چه گفت؟
  • رییس قوه قضاییه: برای فراجا وظایف و مسئولیت‌هایی در حوزه عفاف و حجاب مقرر شده/ اگر قانون مرتبط با عفاف و حجاب نیز که اکنون در مجلس است، نهایی شود، باز هم در بخشی از این قانون، پلیس باید ورود داشته باشد
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • اژه‌ای: نمایندگان مجلس از مراکز و مراجع قضایی بازدید کنند
  • آنکارا: واشنگتن ظلم بزرگی در حق مردم فلسطین کرد
  • پروژه آبرسانی قشلاقات مغان تحویل شرکت آب و فاضلاب می‌شود
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت