Web Analytics Made Easy - Statcounter

براتی از اجرای طرح «احسان قرآن» ویژه اربعین حسینی در کانون فرهنگی هنری سردار شهید حاجی علیانی خبر داد.

معین براتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین امسال متفاوت تر از سال های گذشته برگزار می شود چرا که استان کرمانشاه همواره میزبان زوار حسینی بوده است اما امسال به دلیل شیوع کرونا آیین ها تحت تاثیر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون فرهنگی هنری سردار شهید حاجی علیانی بیان داشت: طرح  «احسان قرآن» ویژه برنامه اربعین حسینی است که به دلیل شیوع کرونا و اینکه امسال زائری به منظور پیاده روی اربعین اعزام نشده است در این کانون برگزار خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه این طرح با حمایت ستاد فهمای استان کرمانشاه اجرایی می شود، گفت: این طرح با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونای استان برگزار خواهد شد.

براتی گفت: ثواب برگزاری این آیین به روح مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) و شهیدان مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس اهدا خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری سردار شهید حاجی علیانی با بیان اینکه این آیین بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: برگزاری آیین عزاداری و سینه زنی و نیز سخنرانی با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر برنامه های اجرایی است.

وی تصریح کرد: همچنین در این آیین فضیلت قرات زیارت اربعین و خدمات و رشادت های شهدای مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تببین خواهد شد.

پایان پیام/66

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح احسان قرآن اربعین حسینی کانون های مساجد خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم

به گزارش همشهری آنلاین، ابراهیم متقی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با حضور در برنامه «جهان‌آرا» گفت: چهره سردار حاجی‌زاده (فرمانده نیروی هوافضای سپاه) بعد از بیان تنبیه صهیونیست‌ها توسط رهبر معظم انقلاب معنای خاصی داشت.

متقی ادامه داد: لبخند سردار حاجی‌زاده حاکی از رضایت و آمادگی برای واکنش در زمان مقرر بود و همان‌جا بود که آمریکا و کشورهای منطقه‌ای دریافتند موضوع جدی است.

کد خبر 846760 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و اسرائیل سردار حاجی زاده - سپاه خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • ببینید | راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر + فیلم