Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@02:28:29 GMT

نامه نوبخت برای پرداخت فوق‌العاده ویژه کادر درمان

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۶۸۶۷

نامه نوبخت برای پرداخت فوق‌العاده ویژه کادر درمان

به گزارش ایرنا، در متن این نامه آمده است، پیرو مذاکرات و توافق به عمل آمده در خصوص برقراری فوق‌العاده ویژه کارکنان بهداشت و درمان موضوع بند ١٢ ماده ۵۴ دستورالعمل اداری و استخدامی کارکنان غیرهیات علمی دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی در احکام پرسنلی در ماه‌های آتی؛ مقتضی است نسبت به ارائه پیشنهاد تعداد مشمولین و برآورد اعتبار مورد نیاز در چارچوب قوانین و مقررات مربوط و از محل صرفه‌جویی اعتبارات در اختیار جهت بررسی و اقدامات بعدی، اقدام لازم به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارانه کادر درمان به مدت پنج ماه و به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: ذخیره مرخصی بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تا پایان سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال تسویه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تسویه مقیمی و ماندگاری پزشکان دانشگاه تا پایان سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: سه ماه اضافه‌کار کادر درمان مربوط به مهر، آبان و آذر ماه سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۲۶۰ میلیارد ریال پرداخت می‌شود.

پرداخت کارانه پزشکان

ملکی زاده اضافه کرد: تسویه حقوق شرکت‌های حجمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تا پایان سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال نیز انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ۲ ماه کارانه پزشکان مربوط به ماه‌های مرداد و شهریور ماه سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال نیز پرداخت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: حقوق شرکتی آوای سلامت مربوط به کارکنان بهداشت و درمان تا پایان سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال نیز پرداخت می‌شود.

وی گفت: بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال مطالبات کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در اواخر اسفندماه سال گذشته نیز پرداخت شد.

کد خبر 6083995

دیگر خبرها

  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت مغایر قانون است
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت غیرقانونی اعلام شد
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود