Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:11:33 GMT

سالگرد شهید مدافع حرم «میرزامحمود تقی‌پور»

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۷۷۴۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB

به گزارش خبرنگار مهر، هم‌زمان با فرا رسیدن اربعین حسینی مراسم سالگرد شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام میرزامحمود تقی‌پور در خیمه‌الانتظار مشهد برگزار شد.

در این مراسم ابتدا حجت‌الاسلام سید روح‌الله موید شعرخوانی و در ادامه حجت‌الاسلام سعید آخوندی سخنرانی کردند.

گفتنی است، شهید روحانی میرزامحمود تقی‌پور در سال ۱۳۹۷ در روز اربعین حسینی در شهر المیادین سوریه در نبرد با تکفیری‌ها به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5043194

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی شهدای مدافع حرم اربعین 99 ویروس کرونا شیراز اربعین 99 چهل سالگی دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا اربعین حسینی گرگان کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با استقبال خوب علما و اندیشمندان از کشور‌های مختلف، بیش از ۱۳۰ مقاله به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیس و فرانسه دریافت و حدود ۹۰ مقاله پذیرفته شد.

این مقالات با ویرایش اولیه در ۶ مجلد (سه جلد فارسی و ۲ جلد عربی و یک جلد انگلیسی و فرانسه) تدوین و چاپ شده است که در اجلاس عمومی همایش که فردا پنجشنبه سی ام فروردین در سالن اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه صنعتی فرات الاوسط با حضور اندیشمندان و علمای کشور‌های مختلف برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

سومین همایش بین المللی معرفت و رسالت حسینی با حضور اساتید دانشگاه و مرکز پژوهش‌های کربلا (وابسته به عتبه حسینی)، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق، سندیکای دانشگاهیان کربلا، مرکز مطالعات راهبردی حشد الشعبی، ستاد فرهنگی اربعین و بنیاد بین‌المللی اربعین و با شرکت اندیشمندانی از شش کشور عراق، ایران، کویت، سوریه، ترکیه و بحرین دانشگاه صنعتی فرات الاوسط برگزار می‌شود.

در این همایش آیت الله دقیق از علمای مبارز عراق، آیت الله حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق، آل کاظم سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، عبدالامیر قرشی معاون پژوهشی عتبه حسینی و چند تن از رؤسای دانشگاه‌های ایران و عراق و رئیس مرکز مطالعات راهبردی حشد در اربعین و مقاومت اسلامی طوفان الاقصی و بازتاب‌های جهانی فرهنگ و شعائر حسینی و چشم انداز‌های جهانی اربعین سخنرانی خواهند کرد.

 

دیگر خبرها

  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • ادای احترام باشگاه لیورپول به سالگرد تراژدی تاریخی هیلزبورو / عکس