Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@16:53:57 GMT

بسته شدن جاده هراز

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۷۷۷۶

بسته شدن جاده هراز

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صداوسیما ، پلیس راه مازندران اعلام کرد : محور هراز در محدوده بایجان به علت ریزش سنگ مسدود شد. محور چالوس - کرج محدوده کندوان هم در پی ریزش کوه به روی مسافران بسته شده بود اکنون باز است و تردد در آن  جریان دارد. ترافیک اکنون در این محور سنگین است و احتمال ریزش مجدد سنگ از کوه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در هر سه محور کندوان ، هراز و سوادکوه بارش باران گزارش شده است. پربیننده ترین تغییرات جدید مدت خدمت سربازی اعلام شد آخرین آمار کرونا در ایران (۱۳۹۹/۷/۱۶) آخرین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان اجازه نمی‌دهیم تروریست‌ها را به مرز ما بیاورند/ ضرورت حمایت از اقدامات بانک مرکزی در بازار ارز بازار آموزش خصوصی سکه شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بارش باران پلیس راه ترافیک مسافران هراز جاده هراز ریزش سنگ قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در جاده هراز؛ ترافیک به سمت تهران پُر حجم شد

 کوروش روشن اظهار داشت: ریزش سنگ‌های معلق از کوه به سمت جاده هراز درروز سه شنبه ۷ فروردین خوشبختانه تلفات جانی و مصدومیت برای مسافران عبوری نداشته است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ریزش سنگ‌های نسبتا بزرگ که پس از بارندگی روز گذشته در بخش لاریجان شهرستان آمل باعث سرازیر شدن شن و ماسه کوهی به سمت حاشیه جاده و پرت شدن سنگ‌های بزرگ به سمت جاده در کیلومتر ۸۵ جاده هراز حدفاصل تونل تکاور و محدوده زیار باغ منجر شد.

وی ادامه داد: با حضور به موقع عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، بلافاصله شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده جمع‌آوری شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز لاریجان ادامه داد: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، باعث شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده منجر می‌شود.

روشن، درعین حال از رانندگان عبوری از جاده کوهستانی هراز درخواست کرد با سرعت مطمئنه در طول مسیر این جاده حرکت کنند تا در صورت وقوع حوادث پیش‌بینی نشده امکان واکنش وجود داشته باشد.

ترافیک پرحجم در مسیر تهران

وی، تردد خودرو‌ها در جاده هراز را تا ظهر سه شنبه ۷ فروردین پرحجم اعلام کرد و گفت: حجم بیشتر ترافیک خودرویی در مسیر آمل به تهران است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز از رانندگان و مسافران نوروزی که از جاده هراز تردد می‌کنند، درخواست کرد، از شتابزدگی در رانندگی و سرعت زیاد خودرویی و با عوامل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای نیز در صورت اعلام هشدار‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند.

بیش از ۱۰۵ کیلومتر از مسیرجاده هراز از آمل تا آُستان مقدس امامزاده هاشم (ع) و به سمت تهران درحوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در کندوان پاکسازی شد/ ترافیک سنگین در جاده
  • ترافیک در هراز و کندوان سنگین است
  • ریزش سنگ در جاده هراز؛ ترافیک به سمت تهران پُر حجم شد
  • ریزش سنگ در جاده هراز
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • اهالی ۷۰ روستای چالوس درگیر یکطرفه شدن کندوان هستند
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها
  • رییس مرکز مدیریت راه های مازندران: ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است
  • ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است
  • گلایه کسبه از یکطرفه شدن محور هراز در محدوده «مبارک آباد»