Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تقویم طرفداری امروز به بررسی برخی از وقایع مهم دنیای فوتبال در هفدهم مهرماه خواهیم پرداخت.

مطابق هر روز در تقویم طرفداری برخی از وقایع مهم دنیای فوتبال و ورزش ایران را در چند سال اخیر بررسی خواهیم کرد. 

همسر ناصرمحمدخانی به قتل رسید

همسر ناصر محمدخانی بازیکن اسبق تیم ملی و مربی فعلی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، امروز در منزل مسکونی خود در تهران به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اخبار رسیده که در گفت و گوی تلفنی یک مقام آگاه انتظامی مقتوله به وسیله شئی برنده ای به قتل رسیده است. به گفته این مقام آگاه، مقتوله ، به نام فاطمه سحرخیزان بین ساعت 15 تا 16 امروز به قتل رسیده و به هم ریختگی منزل مسکونی، ظاهری و مصنوعی به نظر می رسد. (۱۷ مهر ۱۳۸۱)

ایوانکوویچ، 21 بازیکن تیم ایران برای دیدار برابر آلمان را اعلام کرد

برانکو ایوانکوویچ 21 بازیکن منتخب خود را برای انجام دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی فوتبال آلمان که فردا در تهران برگزار می شود، اعلام کرد. سرمربی کـروات تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از این 28 بازیکن را به اردو فراخوانده بـود کــه در نهایت با حذف هفت بازیکن، بیست و یک نفر از آنان را برای این مهم برگزید. در لیست جدید اعلام شده توسط ایوانکوویچ ، علی دایی، جواد کاظیمان، رسول خطیبی، مهرزاد معدنچی، مرتضی کاشی، مسعود شجاعی و فرزاد مجیدی خط خوردند که علت حذف برخی از آنها، آسیب دیدگی بوده است. (۱۷ مهر ۱۳۸۳)

مسوولان شبکه "زد.دی.اف" تجهیزات خود را در ورزشگاه آزادی نصب کردند

مسوولان شبکه زد.دی.اف. آلمان عصر امروز تجهیزات و وسایل ارتباطی خود را به منظور پوشش دیدار تدارکاتــی دو تیم ملـی فوتبال ایران و آلمان در ورزشگاه آزادی نصب کردند. مسوولان این شبکه تاکنون 12 دوربین فیلمبرداری خود را در نقاط مختلف این مکان نصب کرده اند که احتمال افزایش این دوربین ها نیز وجود دارد. آنان همچنین دو دستگاه ویژه ماهواره ای را در دو نقطه ورزشگاه آزادی قرار داده اند تا کار پخش مستقیم این مسابقه به نقاط مختلف دنیا به سهولت امکان پذیر باشد.  (۱۷ مهر ۱۳۸۳)

علی دایی : پس از مشورت با بزرگترها مربیگری تیم سایپا را قبول کردم

"علی دایی" کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: باشگاه سایپا بعد از عدم بازگشت لورانت و دستیارش پیشنهاد هدایت تیم را به من داد و من هم بعد از مشورت با چند نفر که به آنها اعتماد دارم این مسئولیت را قبول کردم.  مربی جدید سایپا روز دوشنبه در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه گفت: با توجه به شرایطی که به طور ناگهانی برای باشگاه سایپا بوجود آمد و به خاطر بازیهای حساس و مهمی که این تیم در سه هفته آتی پیش رو دارد به دلیل کمک به تیم این مسئولیت را قبول کردم و هدفم از قبول مربیگری این تیم چیزی نیست جز کمک به تیم و خارج شدن از بلا تکلیفی. (۱۷ مهر ۱۳۸۵)

آخرین رده بندی فیفا - ایران دو پله سقوط کرد

در آخرین رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان که روز چهارشنبه از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اعلام شد، تیم ملی فوتبال ایران با دو پله سقوط نسبت به ماه گذشته، در رده چهل و هشتم جهان جای گرفت. به گزارش سایت فیفا، تیم ایران با 619 امتیاز در این رده بندی بعد از تیم های ژاپن و استرالیا در رده سوم آسیا قرار دارد. تیم ملی فوتبال ژاپن با 747 امتیاز همچنان در جمع تیم های آسیایی صدرنشین است و با سه پله صعود نسبت به ماه گذشته در رده سی و دوم جهان ایستاده است. (۱۷ مهر ۱۳۸۷)

دایی، کریمی را به تیم ملی دعوت کرد

فهرست نهایی اسامی تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد که نام علی کریمی نیز در میان دعوت شدگان به اردو دیده می شود. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار دو تیم پرسپولیس و ابومسلم خراسان که عصر امروز در مشهد با حساب 4 بر 3 به سود ابومسلم خاتمه یافت، پژمان نوری، مازیار زارع و علی کریمی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. (۱۷ مهر ۱۳۸۷)

هادی عقیلی تنها ایرانی در فهرست بهترین های فوتبال سال آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC( فهرست 15 نفره نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال 2009 آسیا را اعلام کرد که در آن فقط یک نماینده از ایران حضور دارد. به گزارش سایت AFC از کوالالامپور، هادی عقیلی مدافع تیم سپاهان در حالی تنها بازیکن ایرانی حاضر در بین نامزدهاست که ژاپن سه نماینده دارد. این فهرست تا زمان انتخاب نتیجه نهایی در اواخر ماه نوامبر (سوم آذر)، بعد از هر مسابقه مورد بازبینی قرار می گیرد.  (۱۷ مهر ۱۳۸۸)

سخنگوی فیفا:این فدراسیون اطلاعی از دیدار دوستانه ایران و آمریكا ندارد

دیوید نوئمی با بیان اینكه فیفا هیچ اطلاعی در مورد این بازی ندارد، خاطرنشان كرده است، براساس مقررات، كشورمیزبان دوماه قبل ازبرگزاری هرگونه مسابقه ای باید فدراسیون بین المللی را در جریان قرار بدهد. سایت nbcnews آمریكا درادامه به اظهارنظرهای مقامات دو كشور ایران و آمریكا در مورد برگزاری این مسابقه و همچنین سابقه دیدارهای دو تیم در گذشته پرداخته است. مسوولان فدراسیون فوتبال كشورمان چندی پیش اعلام كردند كه در حال رایزنی با طرف آمریكایی هستند تا دیداری دوستانه بین دو تیم ملی ایران و آمریكا برگزار شود.(۱۷ مهر ۱۳۹۲)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران علی دایی دو تیم ۱۷ مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، انگلیس اعلام کرد که ۱۳ نهاد جدید را در ارتباط به حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل به فهرست تحریم‌های خود افزوده است.

خبرگزاری اسپوتنیک هم اعلام کرد که دولت انگلیس اعلام کرد که نیروی دریایی سپاه پاسداران و ستاد کل نیروهای مسلح ایران را در واکنش به حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل به فهرست تحریم‌های لندن اضافه کرده است.

این خبر در حالی است که وزارت خزانه‌داری آمریکا هم اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را در واکنش به حمله ایران به اسرائیل در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

این وزارتخانه افزود که پنج شرکت را که برای شرکت فولاد خوزستان مواد اولیه فراهم می‌کردند، تحریم کرده است. 

بر اساس ادعای وزارت خزانه داری آمریکا، نهادها و افرادی که تحریم شده اند، به ایران در زمینه تولید و گسترش برنامه پهپادی کمک می‌کردند.

وزارت دارایی آمریکا نیز اعلام کرد که تحریم‌هایی را علیه برنامه پهپادی و صنعت فولاد و شرکت‌های خودروسازی ایران به اتهام نقش داشتن در حمله به اسرائیل تحریم کرده است.

کد خبر 6082062

دیگر خبرها

  • عکس جدید فردوسی پور و علی دایی در یک جشن ؛ عجب تیپی هم زدند !
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • عکسی خاص از علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی پور (عکس)
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟