Web Analytics Made Easy - Statcounter

قوه قضاییه در راستای اجرای بدون تبعیض قانون کاهش مجازات اسلامی، نرگس محمدی را از زندان ازاد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان در این مورد گفت: مجازات این فرد با استفاده از قانون اخیرالتصویب کاهش مجازات حبس، تقلیل یافت و از زندان آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دادگاه در مورد این محکوم اعمال تخفیف کرد و با رافت اسلامی آزاد شد، افزود: نرگس محمدی ده سال مجازات حبس لازم الاجرا داشت که با‌ استفاده از قانون کاهش مجازات حبس و موافقت دادگاه، میزان حبس وی به هشت و نیم سال کاهش پیدا کرد و با پایان محکومیت هشت سال و نیم حبس، شب گذشته از زندان آزاد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت الاسلام صادقی نیارکی نرگس محمدی رافت اسلامی مجازات حبس کاهش مجازات آزاد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات روی میز مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، «اصلاح قانون مجازات دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز»، «موافقت با کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع» و... از مهم‌ترین خبر‌های جلسه علنی امروز (یکشنبه) دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی بود.   کمیسیون‌های تخصصی مجلس هم در نوبت عصر، جداول بودجه امسال و لوایح و طرح‌های باقیمانده را برای ارسال به صحن بررسی کردند.   حمیدرضا گلدوزی گزارش می‌دهد: کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف حجاب وارداتی است!
  • مجلس با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • بررسی قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات روی میز مجلس