Web Analytics Made Easy - Statcounter

امان‌الله جهان‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص راه‌‌اندازی گشت سلامت ارشاد در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در همین خصوص تعداد 4 هزار عدد ماسک تاکنون در بین مردم و در نقاط پر خطر استان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین تعداد 500 عدد ژل توسط گشت سلامت استان در کل استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت ژل کهگیلویه و بویراحمد ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی هشت مرکز خرید گندم تضمینی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، ابوالحسن صداقت‌کیش، امروز_ سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل برداشت غلات راه‌اندازی هشت مرکز خرید تضمینی گندم در مناطق مختلف این استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در سال‌جاری هر کیلوگرم گندم «سیلویی» به نرخ ۱۷۵ هزار ریال و هر کیلوگرم گندم «دوروم» به نرخ ۱۸۰ هزار ریال از بهره‌برداران استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالیبره کردن باسکول‌ها به‌منظور اندازه‌گیری دقیق وزن محصولات، تأمین کارشناسان ذی‌حساب و تشخیص خرید محصولات و آماده‌سازی مراکز خرید برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای خرید تضمینی گندم در استان است.

وی تصریح کرد: پول خرید تضمینی محصولات زراعی نیز یک تا حداکثر هفت روز پس از تحویل محصولات به حساب بهره‌برداران واریز می‌شود.

صداقت‌کیش خاطرنشان کرد: بهره‌بردارانی که قصد فروش محصولات خود به دولت را دارند، مشخصات و شماره حساب خود را به‌طور دقیق در سامانه خرید تضمینی وارد کنند تا روند پرداخت مطالبات آنان در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

کد خبر 747214

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • ثبت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • توزیع پنل‌های خورشیدی میان عشایر برای حفظ جنگل‌ها ضروری است
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد