Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@02:19:37 GMT

تجربه قدم زدن در میان شاهکارهای هنری

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۹۲۳۱

تجربه قدم زدن در میان شاهکارهای هنری

مسوولان نمایش‌خانه دیجیتالی هنر واقع در «مدینه جمیرا» قصد دارند در اواخر ماه جاری نمایشگاهی را از آثار هنری هنرمندان مشهور جهان همچون «ونسان ون‌گوگ»، «کلود مونه»، «ادوارد  مونک» و «واسیلی کاندینسکی» ترتیب بدهند اما در این نمایشگاه تابلوهای نقاشی بر روی دیوار نصب نمی‌شوند بلکه تصاویر برخی از مشهورترین تابلوهای نقاشی جهان با کمک نورپردازی بر روی کف و دیواره‌های نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند ابرهای چرخان، ستاره‌های فروزان و هلال درخشان ماه تابلو نقاشی مشهور «شب پرستاره» اثر «ون‌گوگ» را بر روی دیوارهای نمایشگاه ببینند.

مسوولان نمایش‌خانه دیجیتالی هنر دبی همچنین قصد دارند نمایشگاهی را با کمک واقعیت مجازی از آثار «کازیمیر ماله‌ویچ» و «ناتالیا گنچاروا»، نقاشان روسی برگزار کنند.

تماشاخانه هنر دیجیتال در دبی از ۱۳ اکتبر آغاز به کار خواهد کرد.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1441207

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نمایشگاه هنری نقاشی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» به‌همت دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در گالری جریان یزد واقع در میدان قرآن آماده بازدید است.

مینا خداپرست دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی یزد «روایتی از هفت وادی عشق عطار نیشابوری» و «حکایت انا الحق» منصور حلاج را در قالب نمایشگاه هنر مفهومی به تصویر آورده و مخاطب به موازات اندیشه هنرمند به تجربه منحصر به فرد خود می‌رسد.

مجموعه آثار بر روی بستر‌هایی به رنگ سیاه و سفید که نشانگر جهان تضادهاست، در کادر مربع و دایره‌های آینه‌وار که نماد از درونیات انسان است به تصویر درآمده و مخاطب در این آیین‌ها خویشتن را مشاهده می‌کند.

در حاشیه این نمایشگاه، ویدئوی آرتی که در راستای موقعیت کنونی انسان در این جهان که با تضاد‌های گوناگونی از تعاریف مختلف در باب مفاهیم زیستی و چرایی زیستن مواجه است به بیانی کوتاه از ادراک شخصی پرداخته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • افراد مبتلا به آب‌سیاه نقاشی‌های معروف را چه شکلی می‌بینند؟ (+عکس)