Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هیچ طرحی در مجلس یازدهم برای تغییر در قیمت های یارانه ای و آزاد بنزین در دستور کار نیست.

مالک شریعتی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:
«به عنوان سخنگوی کمیسیون انرژی اعلام می کنم هیچ طرحی در مجلس یازدهم برای تغییر در قیمت های یارانه ای و آزاد بنزین در دستور کار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار فقط به دنبال بازتوزیع عادلانه تر بنزین یارانه ای از خودرو به خانوار است تا خانوارهای فاقد خودرو نیز بهره ببرند.
متن منتشر شده در برخی رسانه ها، طرح قدیمی مجلس دهم است که در اول مجلس یازدهم قبل از تشکیل کمیسیون ها و بدون اصلاح متن فقط برای تسریع در اخذ نوبت اعلام وصول، مجددا ثبت شد تا بعد در کمیسیون و صحن اصلاح شود. الان پیش نویس گزارش کمیسیون انرژی تنظیم شده است که دو هفته دیگر به صحن کمیسیون می آید.»
چند روز گذشته خبری در برخی رسانه ها منتشر شد مبنی بر اینکه نمایندگان مجلس طرحی را تهیه کرده اند که بر اساس ان ماهانه ۳۰ لیتر بنزین به هر ایرانی به غیر از ایرانیان مقیم خارج از کشور با نرخ هر لیتر ۱۰۰۰تومان اختصاص خواهد یافت.

برچسب ها: بنزین ، مجلس ، کمیسیون انرژی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KOR

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بنزین مجلس کمیسیون انرژی کمیسیون انرژی یارانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایکس در هندوستان دردسر درست کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، شبکه اجتماعی ایکس دیروز دستور کمیسیون انتخابات هند برای حذف برخی پست های حاوی محتوای سیاسی سیاستمداران هندی انتخاب شده، احزاب سیاسی و کاندیداهای مناصب دولتی را اجرا نکرد و برخی پست ها را در پلتفرم نگه داشت. پلتفرم ایکس اعلام کرد با دستورات کمیته انتخابات مخالف است. ایکس در بیانیه ای اعلام کرد: ما از کمیسیون انتخابات هندوستان می خواهیم تمام دستورات حذف محتوای خود را در آینده منتشر کند.

این در حالی است که هند حدود یک میلیارد شهروند واجد شرایط رای دهی را دارد و قرار است جمعه بزرگترین انتخابات جهان را برگزار کند.

البته این تنها کارزار ایکس در جهان نیست. چندی قبل بی توجهی ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی ایکس به دستور قاضی برزیلی برای حذف برخی حساب های کاربری دردسرساز شد. ماسک دستور آلکساندر دی موارئس قاضی دادگاه عالی مبنی بر مسدودسازی برخی حساب های کاربری را به چالش کشید. او اعلام کرد پلتفرم ایکس این ممنوعیت را لغو می کند زیرا غیرقانونی است و از مورائس خواست تا استعفا دهد.

کد خبر 6080619

دیگر خبرها

  • ‌زیرساخت 17 میلیون مترمکعبی CNG مازاد برای دوگانه سوز کردن خودروها بلا استفاده مانده است
  • ‌سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: اگر افرادی حجاب را قبول ندارند ناگزیر هستند از قانون تبعیت کنند
  • کسری بودجه حاصل از واردات بنزین در تبصره هدفمندی یارانه های انرژی بودجه 1403
  • نقش کانال های اماراتی در افزایش نرخ دلار | التهابات سیاسی بازیگر اصلی تغییر نرخ ارز است، نه اقتصاد
  • اجرای بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم درآمد صد میلیارد دلاری برای کشور دارد
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • بازتعریف یارانه بنزین به فرد جهت بهینه کردن مصرف بنزین، کاهش هدررفت و مقابله با قاچاق
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می شود؟
  • ایکس در هندوستان دردسر درست کرد
  • سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟