Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:50:18 GMT

گلر رئال مادرید اردوی بلژیک را ترک کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۹۶۴۹

گلر رئال مادرید اردوی بلژیک را ترک کرد

تیبو کورتوا، دروازه بان رئال مادرید در اردوی تیم ملی بلژیک مصدوم شده است.


به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان در سراسر دنیا اردوهای باشگاهی را ترک کرده و برای بازی های ملی راهی کشورشان شده اند. اردوی تیم ملی بلژیک نیز تشکیل شده و این تیم امشب در دیداری دوستانه به مصاف ساحل عاج خواهد رفت. اما نشریه مارکا اعلام کرد تیبو کورتوا به علت مصدومیت اردوی تیم ملی بلژیک را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

البته به نظر می رسد مصدومیت تیبو کورتوا جزئی بوده و مشکل چندانی این دروازه بان را تهدید نمی کنئد. رئال مادرید هفته دیگر در لالیگا به مصاف کادیز خواهد رفت و به نظر می رسد تیبو کورتوا قادر است تیمش را در چهارمین هفته از رقابت های لالیگا همراهی کند.

 

رئال مادرید در حال حاضر با کسب 10 امتیاز از چهار بازی در صدر جدول لالیگا قرار دارد و بی شک یک از عوامل اصلی این روند عملکرد درخشان تیبو کورتوا در هفته های ابتدایی بوده است. زین الدین زیدان امیدوار است اخبار در مورد جزئی بودن مصدومیت این سنگربان حقیقت داشته و او بتواند رئال مادرید را در دیدار مقابل کادیز همراهی کند.

تیبو کورتوا زیدان (سرمربی) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیبو کورتوا زیدان سرمربی رئال مادرید رئال مادرید تیبو کورتوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک هفته گذشته دو بازی مهم و پرفشار را پشت سر گذاشت و موفق شد در هر دو دیدار برابر حریفان بزرگی که در پیش داشت به پیروزی برسد و یک قدم به کسب دو جام قهرمانی نزدیک شود.

شاگردان کارلو آنچلوتی هفته گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی برابر این تیم به میدان رفتند و پس از ۱۲۰ دقیقه بازی نفس‌گیر در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی رسیدند. آنها یکشنبه شب در سانتیاگو برنابئو نیز میزبان بارسلونا بودند و موفق شدند این تیم را شکست دهند تا اختلاف امتیازشان در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز برسد.

بلینگام در هر دو بازی از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و تا پایان بازی در زمین ماند و شب گذشته در مراسم اهدای جایزه لوریوس که به اسکار ورزشی معروف است اعتراف کرد که از این دیدارهای پرفشار خسته شده است.

این ستاره انگلیسی پس از دریافت این جایزه به خبرنگاران گفت:« هفته‌ای دیوانه وار را پشت سر گذاشتم و واقعا خسته هستم. چند روز گذشته پر از جنون و دیوانگی بود. امیدوارم که بتوانم جام‌های بیشتری را با رئال مادرید و تیم ملی انگلیس به دست آورم. مطمئناً پیوستن به رئال بهترین کاری بود که تا به حال انجام داده‌ام.»

دیگر خبرها

  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها