Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@14:43:52 GMT

صاعقه جان یک نفر را در اشکور رحیم آباد گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۹۸۱۲

صاعقه جان یک نفر را در اشکور رحیم آباد گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، با آغاز بارش‌های پاییزی، آسمان نقاط مختلف استان گیلان با رگبار و رعد و برق همراه بود.

صبح امروز (چهارشنبه) بر اثر رعد و برق در روستای «صلوات کوه» اشکور از توابع بخش رحیم آباد شهرستان رودسر مردی مورد اصابت مستقیم صاعقه قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

کد خبر 5043446.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: برخورد صاعقه رودسر رعد و برق ویروس کرونا اربعین 99 شیراز چهل سالگی دفاع مقدس آمار کرونا اربعین حسینی بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا مجلس شورای اسلامی شهرکرد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن تجاوزی داشته باشد با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه خواهد شد

امیر قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در گفت و گو با شبکه خبر با اشاره به حمله دیشب سپاه به رژیم صهیونیستی گفت: از همان ابتدا و قبل از شروع حمله، با نیروی هوافضای سپاه و سازمان هواپیمایی کشور هماهنگی و فضای کشور را تحت نظر داشتیم.

وی افزود: در این راستا در زمان حمله و کریدور‌ها را جابجا و به منطقه امن فرستادیم و الان کریدور‌ها کاملا باز شده و پرواز‌ها در حال انجام است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) تاکید کرد: برای بعد از این هم آمادگی کامل داریم و قرارگاه با استفاده از همه ظرفیت‌های نیرو‌های مسلح آماده است تا آسمان ایران برای همه پرواز‌های خودی و پرواز‌های مجاز امن باشد.

رحیم زاده گفت: همچنین اعلام می‌کنیم آسمان ایران در مقابل هرگونه تجاوز ناامن است و اگر دشمن تجاوزی داشته باشد با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می‌زند و هدیه می‌برد
  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر
  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر /احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می زند و هدیه می برد/مشایی سحر شده بود
  • بارندگی شدید در پاکستان ۴۰ کشته برجای گذاشت
  • قطعی برق در ۷ شهرستان گیلان
  • صاعقه در پنجاب بلوچستان جان ۲۵ نفر را گرفت
  • هرگونه تجاوز به آسمان کشور با ضربات آتشین پدافند هوایی مواجه می‌شود
  • دشمن تجاوزی داشته باشد با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه خواهد شد
  • تصاویر| بارش برف بهاری در اشکورات رحیم آباد گیلان
  • خسارات سیلاب در روستای «لیماچال اشکور» گیلان