Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@16:44:09 GMT

تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور مهریز

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۰۲۴۴

تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور مهریز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رضا زارع زاده فرماندار مهریز در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور این شهرستان، گفت: با برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌توان مشوق‌هایی بین دانش آموزان ایجاد کرد تا جمع کنکوری‌های برتر در سال‌های آینده افزایش یابد. 

او افزود: امیدواریم بتوانیم با رفع نقاط ضعف شاهد پیشرفت بهتر و رتبه‌های برتر در کنکور سراسری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع زاده ادامه داد: دانش‌آموزان باید از موقعیت بدست آمده به نحو مناسب در دانشگاه برای کسب دانش و ارتقای فرهنگی جامعه استفاده کنند و برای خدمت به مردم و منطقه پس از تحصیل آماده شوند.

حجت‌الاسلام محی‌الدینی امام جمعه مهریز نیز در این جلسه، گفت: آینده شهرستان از سوی نخبگان و افرادی رقم می‌خورد که با سعی فراوان، تحصیلات خود را با موفقیت ادامه دهند و در خدمت مردم و کشور اسلامی باشند.

او ادامه داد: مسئولان باید زمینه فعالیت نیرو‌های دلسوز و کارآمد را در عرصه‌های مختلف در حل مسائل و مشکلات و خدمت به مردم بیش از قبل فراهم کنند.

حسینی مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز اظهار داشت: از ۵۳۶ نفر شرکت کننده کنکور در مهریز ۳۸ نفر حائز رتبه زیر هزار شدند.

در  این مراسم از دانش آموزان دارای رتبه زیر هزار کنکور مهریز تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور سراسری دانش آموزان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد

 سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی وضعیت امدادرسانی به مردم سیل زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تاثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیرو‌های امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیرو‌های امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه عمده نیاز‌های امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بحمدالله وضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و همافزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیرو‌های مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیرو‌های خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تامین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به هماهنگی، همکاری، هم افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیرو‌های جهادی به ویژه مشارکت نیرو‌های مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • تجلیل از هنرمندان برتر استان مرکزی
  •  آذربايجان‌غربى در اجراى طرح شهيد سليمانى در رتبه‌هاى برتر كشور قرار دارد