Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مردم ولایتمدار گیلان امروز با دلتنگی‌ بسیار در مراسم اربعین حسینی حضور پیدا کردند و با پای دل به زیارت امام حسین(ع) رفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مردم ولایتمدار گیلان امروز با حضور در مراسم بزرگ اربعین حسینی که در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد به امام حسین(ع) عرض ارادت کردند و با پای دل به زیارت آن حضرت رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بغض‌ها و اشک‌های غریبانه زائران و مشتاقان به کربلا در پیاده‌راه فرهنگی رشت دیدنی بود.

برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین در خراسان جنوبی به روایت تصویرخوزستان| عزاداری شب اربعین حسینی با مداحی "آهنگران" در دزفول به روایت تصویر«اربعین» حکایت عشق و دلدادگی شیعیانان؛ بام ایران در فراق حسین(ع) اشک ماتم ریختند + تصویر


عکس اززهرارستگار

انتهای پیام/612/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!

به گزارش “ورزش سه”، تغییر مهم ترکیب تراکتور برای این بازی حساس به سیستم این تیم برمی‌گردد که از ۴-۳-۳ به ۴-۴-۲ تغییر کرده تا شاگردان محمد نصرتی با شکل جدید وارد زمین شوند.

این در حالی است که  در غیاب عارف آقاسی و باتوجه به مصدومیت سیدمحمد حسینی، این میلاد کر است  که در کنار شجاع خلیل‌زاده بازی می‌کند.

ریکاردو الوز و مهدی حسینی دو بازیکن مرکزی خواهند بود و سیامک نعمتی به همراه امیرحسین حسین‌زاده بازیکنان کناری خط هافبک هستند.

در خط حمله مهدی عبدی به ترکیب اصلی رسیده و او به همراه رحمان جعفری مهاجمان تراکتور خواهند بود.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و رحمان جعفری

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی «معرفت و رسالت حسینی» در کربلا آغاز شد
  • ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!
  • دروازه‌بان استقلال چه کار باید می‌کرد/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • بازی رایانه‌ای «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» و روایت اسارت شهید حسین لشگری