Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@20:01:36 GMT

ترافیک عجیب فشم- تهران+عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۱۶۳۱

ترافیک عجیب فشم- تهران+عکس

در حال حاضر محورهای شهداد- نهبندان، خرم‌آباد- پلدختر، قزوین- همدان، در کیلومتر 110 شمشک- دیزین و اولنگ به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.

به گزارش پول نیوز، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راهها با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه از بروز ترافیک سنگین در محور فشم- تهران خبر داد.

در تشریح آخرین وضعیت ترافیک راه‌ها بیان کرد:‌در حال حاضر در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده گیلاوند ترافیک نیمه سنگین است و در محورهای کندوان، هراز، آزاد راه تهران- شمال و آزاد راه قزوین- رشت دوربین‌های نظارت تصویری تردد روان نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد: با توجه به تاکیدات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر عدم انجام سفر از سوی مردم توصیه می‌شود مردم از انجام سفرهای غیرضروری جدا پرهیز کنند تا شیوع کرونا کمتر شود.

ترافیک سنگین در محور فشم- تهران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد در حال حاضر در آزادراه تهران- کرج،‌قزوین مقاطع ساسانی و پایانه شهید کلانتری ترافیک نیمه سنگین است و در محور فشم- تهران محدوده رودک شاهد ترافیک سنگین هستیم.

بارش باران در برخی از جاده‌های سه استان شمالی کشور

محرابی‌نیا با اشاره به بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بیان کرد: در حال حاضر در محورهای کندوان، فیروزکوه و آزاد راه قزوین- رشت بارش باران گزارش شده است و در محور هراز و آزادراه تهران- شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

 انسداد 5 جاده به دلیل کاهش ایمنی

وی اظهار کرد: در حال حاضر محورهای شهداد- نهبندان، خرم‌آباد- پلدختر، قزوین- همدان، در کیلومتر 110 شمشک- دیزین و اولنگ به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راهها بیان کرد:‌البته محور فیروزکوه که به دلیل واژگونی کامیون در محدوده هرانده مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

محدودیت تردد کامیون و موتورسیکلت در محورهای تهران- شمال

محرابی‌نیا بیان کرد: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز 19 مهر در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و جاده تهران- سمنان - مشهد ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد تریلر و کامیون در محور کندوان گفت: در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است. همچنین تردد کامیون از ساعت 6 امروز و دو روز آینده تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد در محور هراز ممنوع است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راهها گفت:‌در محور تهران- فیروزکوه- قائم‌شهر تردد تریلر و کامیون از ساعت 8 تا 24 فردا در مسیر شمال به جنوب ممنوع است و این محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت- قزوین از ساعت 12 تا 24 امروز و فردا نیز اعمال می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ترافیک سنگین کندوان ازاد راه قزوین کرج کرونا سفر حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان

دریافت 25 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران و لغزندگی راه‌ها سبب واژگونی یک دستگاه تریلی در محور دامغان - سمنان محدوده موسوم به ابزار مهدی شد این امر ترافیک سنگینی را پدید آورد. با کمک عوامل راهداری و متصدیان امر، جاده هم اکنون باز اما لغزنده است. تصاویر اختصاصی مهر را سید حسین سید رضایی تهیه کرده است.

کد خبر 6087219

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • محور هراز مسدود است
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است