Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@20:58:05 GMT

هشدار پیشکسوت پرسپولیس به حامد لک

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۲۰۱۳

هشدار پیشکسوت پرسپولیس به حامد لک

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لک اگر درگیر حواشی نشود و به عملکرد خوبش ادامه دهد می‌تواند بهتر از اینها باشد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید عزیزیان در خصوص عملکرد حامد لک در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

لک دروازه‌بان خوبی است و اگر تمرکز بالایی در کار خود داشته باشد می‌تواند از این هم بهتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فقط دو گل از نقطه پنالتی دریافت کرد و اگر دقت کنید، همیشه جلوی دروازه‌بان‌های خوب مدافعان خوبی هم قرار دارند.

سعید عزیزیان افزود:

مطمئنا لک اگر همین روند را ادامه دهد می‌تواند در تیم ملی هم حضور پیدا و بازی کند ولی چون پرسپولیس تیم بزرگی است، همیشه حاشیه‌هایی هم به وجود می‌آید. لک اگر درگیر حواشی و مسائل دیگر نشود می‌تواند بهتر از اینها باشد. در این مدت پرسپولیس دور از تهران بوده و حواشی آنجا نبوده است و به همین خاطر لیک با تمرکز بالا به میدان  رفته است؛ اما باید از این پس هم دقت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حامد لک حامد لک سعید عزیزیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت استقلال: همه یکصدا علیه نکونام می‌شوند!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی لطیفی مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلالی‌ها و تیم ملی در گفتگوی با روزنامه اعتماد صحبت‌هایی را درباره دیدار آبی پوشان با آلومینیوم اراک انجام داده و به تحلیل مسائل مربوط به استقلال پرداخته است.

بیشتر بخوانید: احضار نکونام به کمیته انضباطی / سرمربی استقلال تا چه زمانی محروم خواهد بود؟

او در این خصوص گفت: به لحاظ فنی بحث زیاد است اما نکونام درست یا غلط در حال جنگیدن در دو جبهه است. حالا ممکن است حق با نکونام باشد یا نباشد. آن هم بابت سیستم مدیریتی و اشکالاتی که وجود دارد. نگاه خودش درگیر با این مسائل است لذا در بازی با آلومینیوم نکونام یک چشمش در زمین بود و یک چشمش در بیرون زمین که بعد از بازی چه بگوید!

او ادامه داد: این مسائل ناخودآگاه روی کیفیت تیم تاثیر دارد. قبلا در مربیگری مجیدی و مدیریت سعادتمند یک قهرمانی در جام حذفی را مفت مسلم از دست دادند.

پیشکسوت آبی‌ها درباره عملکرد فنی آبی‌پوشان در بازی با آلومینیوم تاکید کرد: تا زمان به ثمر رسیدن گل می‌شود گفت تجربه استقلال به آلومینیوم می‌چربید. همان اول گفتم نکونام در جذب بلانکو هوشمندانه عمل کرده است چون او هم حرفه‌ای است و هم به‌روز. بلانکو در پست شماره ۹ فوق‌العاده است. نکونام به مربی تدافعی معروف است و در این کار از کی‌روش الگوبرداری کرده و در بازی با آلومینیوم هم چون ابزارش را داشت به گل رسیدند. در کل استقلال کم و بیش برتر بود اما بعد از گل، آلومینیوم برتر بود و استقلال برگشت به حالت اولیه‌اش و با بستن دفاع چشم به ضدحملات داشتند.

لطیفی افزود: اگر استقلال گل تساوی را دریافت می‌کرد، الان خیلی از اتفاقات می‌توانست علیه نکونام باشد. بیشتر از مسائل فنی آسیب بیشتری که می‌تواند به استقلال وارد شود این صحبت‌های نکونام است‌. البته بگویم از روز اول طرفدار جواد بودم و اعتقاد دارم با وضعیت استقلال توانسته این تیم را مدعی نگه دارد اما حالا به او این نقد را دارم. نکونام استقلالی است و می‌داند در شرایطی که جام حذفی را از دست داده چون فوتبال حافظه ندارد چنانچه لیگ هم از دست بدهد هواداران و کارشناسان دیگر فراموش می‌کنند او برای استقلال چه کار کرده و همه یکصدا و متحد علیه نکونام می‌شوند؛ آن‌هم به دلیل مصاحبه‌های امروز او. این حرف‌ها رفته رفته روی مغز هواداران و پیشکسوتان و خبرنگاران می‌رود و این خبر خوبی برای نکونام نیست!

پیشکسوت آبی‌ها افزود: استقلال در این فصل نتیجه‌گرا بازی کرده و جواد می‌تواند تهاجمی‌تر هم کار کند اما چون نتیجه می‌گیرد نمی‌توانیم به او نقد کنیم و خودش را با سپاهان و پرسپولیس و سپاهان مقایسه می‌کند. در حالی که این دو تیم یازده، دوازده بازیکن دارند اما استقلال یک تیم یک دست در بیرون و داخل زمین دارد که به کار لیگ فرسایشی می‌آیند.

لطیفی درباره شانس قهرمانی استقلال با توجه به نتایج ضعیف هفته‌های گذشته سپاهان گفت: از دو منظر می‌شود نگاه کرد. سپاهان به عنوان مدعی شماره یک قهرمانی در این فصل به دلایل عجیب و غریب کاملا از کورس خارج شد. آنها بیشترین سرمایه‌گذاری را کردند و همه ‌چیزشان فراتر از فوتبال ایران بود. آنها کارخانه دارند و حقیقتا به صورت حرفه‌ای و سیستماتیک تیمداری می‌کنند. اما از نگاه هوادارهای استقلال و پرسپولیس بگویم خوشبختانه این اتفاق رخ داد اما به عنوان یک کارشناس دوست داشتم آنها هم جزو مدعیان بمانند.

او در پایان گفت: تمام این مسائل باعث شد که مدعیان بعدی یعنی پرسپولیس و استقلال کم‌کم به صدر رسیدند. اما بعد از رفتن یحیی همه فکر می‌کردند پرسپولیس از کورس خارج می‌شود و استقلال مدعی یک می‌شود اما این اتفاق رخ نداد. الحق که اوسمار با بازیکنان باتجربه‌اش توانست مدیریت کند و حالا کورس قهرمانی بین این دو تیم است.

منبع: همشهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1227038 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!
  • ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • پاشازاده: استقلال کمتر اشتباه کند قهرمان است
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است
  • استوری تند و تیز پیشکسوت استقلال؛ اینا نمیخوان ما قهرمان شیم، قابل توجه تیم سوگلی + عکس
  • پیشکسوت استقلال: همه یکصدا علیه نکونام می‌شوند!