Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@08:26:51 GMT

حریق در اردوگاه شهید باهنر تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۲۴۴۹

حریق در اردوگاه شهید باهنر تهران

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: ساعت ۱۵:۰۴ دقیقه امروز حادثه آتش سوزی در یکی از سوییت های اردوگاه شهید باهنر تهران رخ داد و در این سوییت، ۱۵ نفر از کودکان اوتیسم و مربیان شان حضور داشتند.

او ادامه داد:  در این حادثه متاسفانه یک کودک اوتیسم جان خود را از دست داد و یکی از آنها نیز دچار سوختگی بیشتر از ۷۰ درصد شد که برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: برای سایر مصدومان اقدامات اولیه توسط نیروهای اورژانس انجام شده و فعلا نیازی به اعزام به مراکز درمانی ندارند.

خالدی بیان کرد: پس از اعلام حادثه به اورژانس، ۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به همراه مدیر جانشین اورژانس تهران اعزام شدند.

 سخنگوی سازمان اورژانس کشور یادآوری کرد: هنوز علت آتش سوزی مشخص نشده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وقوع حادثه انفجار توأم با حریق در یک مغازه تولید رنگ و اسپری واقع در خیابان معراج امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حریق در طبقه زیرین یک ساختمان سه طبقه رخ داده است، افزود: با توجه به سنگین بودن این حادثه، مأموران امدادی این سازمان از شش ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساختمان مذکور خالی از سکنه است، اما مغازه به طور کامل طعمه حریق شده است، تصریح کرد: بیش از ۴۰۰ اسپری رنگ با توجه به دمای بالای حریق به اطراف پرتاب شده است.

شریعتی با اشاره به خارج کردن سه سه دستگاه کپسول ۱۱ کیلویی گاز مایع از محل حادثه ادامه داد: قسمتی از ساختمان مذکور در پی حریق رخ داده تخریب شده و اطفای حریق در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت بالایی در محل حاضر هستند و انرژی بالایی از مأموران اعزامی این سازمان گرفته می‌شود تا افراد تماشاگر در محل حادثه متفرق شوند، انتظار می‌رود شهروندان به منظور مشاهده صحنه‌های حوادث در محل تجمع نکنند تا مسیر برای امدادرسانی باز باشد.

کد خبر 746232

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج اصفهان
  • وقوع انفجار و حریق در مغازه تولید رنگ و اسپری در خیابان معراج + عکس