Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

رسیدگی به علت دعوت نشدن به مصاحبه فرهنگیان

با سلام از شما خواستارم تا به موضوع بنده کو دوستانی که در کنکور ۹۹ با رتبه های خوب دعوت به مصاحبه نشده ایم رسیدگی کنید بنده با رتبه ی ۳۷۳۴ و نمره علمی ۸۴۹۱و معدل کتبی ۱۹/۴۲و انتخاب ۱۰الویت اول انتخاب رشته ی خود در ازدانشگاه فرهنگیان چرا با توجه به گفته خودشان که باید ۲ تا ۳ برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه میکردند ۱/۵برابر دعوت کنند لطفا پیگیر موضوع و حق از ما تا دیر نشده باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که گفته شده است که ۲۰ هزار معلم می گیرند .لطفا رسیدگی کنید

تحویل ندادن خودرو در موعد مقرر

با سلام و خسته نباشید

من خرداد ماه قرعه کشی را برنده شدم و قرار بود 90 روزه خودرو را تحویل بدن الان بیشتر از این روزها گذشته و هنوز هیچ خبری نیست و وقتی هم تماس می گیرم با سایپا می گن باید صبر کنی و هیچ کاری نمی تونی بکنی.

ایا اینکه تو موعد مقرر تحویل ندادند خسارت می تونم بگیرم ازشون یا نه.

کنکور1400 نظام قدیم

لطفا کنکور1400 نظام قدیم را خبرنگار ها پیگیری کنند زودتر

آزمون استخدامی

لطفا در خصوص به تعویق افتادن آزمون مطلب بگذارید ضمن اینکه بومی گزینی اتفاق افتاده و هم اینکه در ابتدا زمان کافی برای مطالعه لحاظ نشده بود خواهشمندیم صدای ما رو به گوش مسئولین برسانید

عدم پاسخگویی تلفن های ثبت احوال مرکز. و شمال غرب تهران

با سلام جهت یک پاسخ در خصوص نام فامیل به صورت مستمر به اداره ثبت احوال شمال غرب تهران تماس گرفتم که بعد از چند زنگ  تلفن قطع می شود بارها و بارها تماس حاصل شد حتی الباقی  داخلی ها هم به همین نحو بود.

خواستیم شکایت به روابط عمومی و.... اداره کل ثبت احوال کشور ببریم که وضعیت پاسخگویی در آنجا هم به همین نحو بود

در این وضعیت کرونا واسه یک سوال باید رفت وسط شهر و شلوغی . ترو خدا راستایی آزمایی کنید و انتقال بدین

تلفن ثبت احوال شمال غرب ۸۸۸۶۰۴۳۳

تعاونی تاکسیرانی

باسلام تاکسیران هستم ازتهران سال۹۵الی۹۷بگفته خودتاکسیرانی حق بیمه خود را به تعاونی تاکسیرانی واقع در خیابان ملک واریز نمودیم ولی اخیرا متوجه شدیم که شرکت تعاونی به بیمه پرداخت نکرده و ۴ میلیون ونیم بدهکاربم به هرکجا مراجعه کردیم جوابی بما ندادن باتوجه به اینکه ۸۰ هزارتاکسیران درتهران وجود دارد این مبلغ نجومی کجارفته پیگیری نمایید.

پیگیری آسفالت جاده اراک فرمهین ربروی شهرک قایم  از استان مرکزی وروی پل ترسیده به زندان اراک

حفر جای لوله یا کابل برق  روبروی کاراز یاسبلاغی پس از 3سال کاری نکردند عرض جاده  بخصوص در فصل بارندگی وچا له چوله دیگر وخطرناک که فراوان خواهشمندیم رسیدگی کنید

سازمان زندان ها

سلام و خسته نباشید

من حدود دو هزار نفر برای سازمان زندان ها کل کشور در فراگیر هفتم قبول شدیم با وجود این که فراگیر هشتم هم زمان امتحانش نزدیک است و تمام دستگاه های اجرایی نتایجشون آماده و سر کار رفتند ولی ما هنوز از نتیجه خود بی‌خبریم .برای اثبات حرف بنده می توانید به سایت آی استخدام  سر بزنید ببینید چندین میلیون پیام اونجا گذاشته شده و همه در انتظار و باعث افسردگی همه افراد شده ازتون خواهش می کنم پیگیری کنید ما که هر کاری کردیم کسی جوابگو نبود

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!

به گزارش قدس آنلاین، فیلم «نبودن» ساخته علی مصفا در فیلیمو به نمایش درآمد اما نمایش موفقی نداشت. علی مصفا درباره پخش ناموفق فیلمش گفت: راستش من این بخش را اصلا بلد نیستم. فیلیمو هم اصلاً برای فیلم من تبلیغی نکرد. انگار اصلاً عمد داشت که فیلم را تبلیغ نکند.

او گفت: از آن‌ها پرسیدم که چرا تبلیغ نمی‌کنید؟ گفتند سیاست‌مان این است که فقط برای سریال‌های‌مان تبلیغ می‌کنیم اما واقعیت را نمی‌گفتند چون برای فیلم‌های دیگر تبلیغ می‌کردند. سرم منت گذاشتند که چون شما بودید این فیلم را پخش کردیم وگرنه فیلمی نبود که بخواهیم پخشش کنیم! ظاهراً از نگاه فیلیمو اگر روی این فیلم تبلیغ می‌کردند و می‌گفتند کارگردانش علی مصفاست، بیننده سراغش نمی‌رفت…

مصفا که در همان پلتفرم، در یک سریال بازی کرده است، گفت: آن سریال را به خاطر سروش صحت بازی کردم. فیلیمو کارشناسانی دارد که خیلی‌های‌شان دوستان خودم هستند. آن‌ها سعی می‌کنند استانداردسازی کنند و بگویند این سناریو مطابق این ملاک و معیار و متر برای شما کار می‌کند و آن دیگری کار نمی‌کند. آن‌ها معتقدند برای کارهای کمدی باید تبلیغ کنند نه کار من…

نشر اول: اندیشه پویا

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • گلایه متقاضیان نهاوندی از تاخیر در تحویل زمین و خودرو طرح جوانی جمعیت