Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@09:11:17 GMT

استقلال یا روزبه؛ چه کسی دروغ می‌گوید؟

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۳۰۳۱

    به گزارش جام نیوز، در میان انبوه اتفاقات عجیب و غریب در استقلال، جدایی روزبه چشمی از این تیم و پیوستن به ام صلال قطر شوک بزرگی به هواداران این تیم است. شوکه شدن هواداران استقلال به خاطر از دست دادن بازیکن کلیدی تیمشان نیست بلکه از این در عجب هستند که این مدافع یک ماه قبل با احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق استقلال برای یک فصل دیگر قرارداد بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از این توافق، چشمی در تمرینات استقلال برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد و در طول این رقابت ها مهره ثابت خط میانی این تیم بود؛ بازیکنی که در دیدار با پاختاکور روی گل دوم این تیم به استقلال دچار اشتباه شد تا دروازه آبی ها برای دومین مرتبه باز و موجب ناکامی این تیم از رسیدن به یک چهارم نهایی و مصاف با پرسپولیس شود.

 

موضوع به حدود ۲۰ روز قبل باز می گردد که خبری از شبکه تلویزیونی الکاس قطر منتشر شد مبنی بر اینکه مدافع استقلال با تیم قطری توافق کرده و فصل آینده در این تیم بازی خواهد کرد اما بلافاصله بعد از این اتفاق، چشمی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه استقلال این موضوع را تکذیب کرد و گفت: «هیچ قراردادی با هیچ تیمی جز استقلال امضا نکرده‌ام و این مساله شایعه است. ما در لیگ قهرمانان هستیم و همه تمرکزم موفقیت استقلال در این مسابقات است.»

 

این در شرایطی بود که معمولا رسانه‌های قطری به خصوص الکاس اخبار را با کمترین اشتباه اطلاع‌رسانی می‌کنند اما مدافع آبی‌ها قویا این مطلب را تذکیب کرد و ادامه داد: « من بازیکن استقلال هستم و هم اکنون در اردوی این تیم حضور دارم که شرایط سفت و سخت قرنطینه هم حاکم است.»

 

ولی چیزی از حذف آبی‌ها نگذشت که استقلال اعلام کرد روزبه چشمی در بازگشت کاروان این تیم به تهران در قطر مانده است تا شایعه، رفته رفته رنگ واقعیت به خود بگیرد و بالاخره روز چهارشنبه این موضوع رسانه‌ای شد تا هواداران استقلال که یک ماه قبل شاهد عقد قرارداد میان این تیم و چشمی بودند، از این اتفاق متحیر شوند.

 

* چه کسی دروغ می‌گوید؟

این اتفاق دو نکته بزرگ دارد که باشگاه استقلال و روزبه چشمی باید پاسخ هواداران را بدهند.

۱‌ - چشمی در شرایطی با ام صلال قرارداد بسته که حدود یک ماه قبل قراردادش را با استقلال به مدت یک فصل تمدید کرده بود و طبیعتا باید بازیکن استقلال باشد و اگر قصد جدایی از این تیم را داشت باید از استقلال رضایت نامه کتبی می‌گرفت.

 

اما اینطور به نظر نمی‌رسد و ظاهرا چشمی بدون توافق با استقلال، به ام‌صلال منتقل شده که جای سوال است که آیا او واقعا برای فصل آینده با استقلال قرارداد بسته بود یا در قرارداد جدیدش با آبی‌ها بندی وجود داشته که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی، می‌تواند به صورت یک طرفه با استقلال فسخ و به تیم جدیدی منتقل شود؟

 

۲- چشمی در واکنش به خبر قبلی پیوستن به این تیم قطری، به طور رسمی این موضوع را تکذیب کرد اما به محض اتمام لیگ قهرمانان آسیا برای آبی‌ها، مشخص شد که او برنامه بازی در لیگ ستارگان قطر را در سر دارد و حالا هم بازیکن این تیم شده است.

 

آیا اظهارات او در رسانه رسمی باشگاه، دروغ بزرگ به هواداران بود یا اتفاق دیگری رخ داده که برای شفاف شدن ماجرا، نیازمند توضیح از سوی هر دو طرف ماجراست؟ چشمی مطابق قانون بدون قرارداد جدید باید در آسیا برای این تیم بازی می‌کرد و می‌توانست بدون دردسر و عکس انداختن با مدیرعامل باشگاه، فصل را تمام کند و به ام‌صلال برود.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: روزبه چشمی روزبه چشمی دروغ استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

99 درصدِ اسرائیلی‌ها دروغ از آب درآمد!

دریافت 10 MB کد خبر 845314 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل

دیگر خبرها

  • ببینید | دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • 99 درصدِ اسرائیلی‌ها دروغ از آب درآمد!
  • مدودف: از هواداران ارزشهای تحمیلی غرب روزبه‌روز کم می‌شود
  • برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟