Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم ذوب‌آهن اصفهان با تاکید بر این‌که حضور پرسپولیس در فینال آسیا باعث خوشحالی همه شد، گفت: ذوب‌آهن به دنبال جبران نتایج فصل گذشته است.

وحید محمدزاده، بازیکن ذوب‌آهن، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در رابطه با آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن گفت: در اردوی آماده‌سازی تیم در تهران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع سبزپوشان دیار زاینده‌رود درباره از دست دادن تعداد بالای از بازیکنان تیم توضیح داد: با کمبود بازیکنی که در شرایط فعلی داریم برنامه‌ای برای جذب بازیکنان جدید داریم که با تکمیل شدن آنها فصل جدید را شروع می‌کنیم.

او در خصوص وضعیت نامطلوب تیم ذوب‌آهن گفت: عوامل بسیاری از سال گذشته تا به امسال باعث شدند که ذوب‌آهن را در پائین جدول ببینیم به امید خدا امسال با تلاش بچه‌ها، کادر فنی و مدیریت تیم نتایج خوبی خواهیم داشت.

بازیکن ذوب‌آهن در رابطه با عملکرد باشگاه‌های ایرانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: به نظر من باشگاه‌های ما کیفیت و لذت مطلوب و کافی که باید دارا می‌بودند را نداشتند و شکر خدا با صعود پرسپولیس به فینال اعتبار فوتبال‌مان حفظ شد. البته این خوشحالی فقط مختص به تیم پرسپولیس نیست و همه مردم در این شادی سهیم هستند.

محمدزاده در رابطه با عملکرد سپاهان و شهرخودرو گفت: تیم شهرخودرو پس از تعویض کادر فنی خود با جدایی تعداد زیادی از بازیکنانش مواجه شد و با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم نتوانست از بازیکنان جدید خود استفاده کند. سپاهان هم با قرار گرفتن در گروهی بسیار سخت و همچنین تغییر کادر فنی و عدم تجربه بازی با تیم‌های قوی باعث عملکرد ضعیف آنها شد که به نظرم دلیلی کاملا توجیه پذیر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وحید محمدزاده ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کاپیتان بایرن: عجب شبی بود!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان آرسنال بود و موفق شد این تیم را با یک گل از سر راه بردارد و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات صعود کند.

دیدن رفت این دو تیم که هفته گذشته به میزبانی توپچی‌ها برگزار شده بود با نتیجه مساوی به پایان رسید و همین یک گل برای صعود شاگردان توماس توخل به مرحله بعدی کافی بود. این در حالی بود که بسیاری پیش بینی می‌کردند که آرسنال تیمی باشد که راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.

نویر پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من فکر می‌کنم شب بسیار خاصی را اینجا در ورزشگاه آلیانز آرنا تجربه کردیم. جو ورزشگاه و هواداران و حمایتی که از ما کردند فوق العاده بود اما از هر چیزی مهم‌تر نظمی بود که در ارائه عملکردمان داشتیم و نقشی کلیدی را در صعود به مرحله بعدی ایفا کرد و حالا از این که موفق شدیم این کار را انجام دهیم بسیار خوشحال هستیم.

من فکر می‌کنم نکته کلیدی در نقش من در این تیم این است که بتوانم تعادل درست را پیدا کنم و ریسک زیادی انجام ندهم. ما به دنبال ارسال پاس‌های درست از دفاع به جلو بودیم تا بتوانیم تهدیدهایی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم و فکر می‌کنم توانستیم به عنوان یک تیم تعادل خوبی داشته باشیم که نکته بسیار مهمی بود.»

دیگر خبرها

  • رژیم جعلی اسرائیل به دنبال جبران آبروی بر باد رفته خود است
  • اولین گل پرسپولیس به نفت | اشتباهی که جبران شد
  • خوشحالی کاپیتان بایرن: عجب شبی بود!
  • واکنش صهیونیست‌ها به عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است