Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@02:01:23 GMT

روشی صحیح برای طبخ سیب زمینی آب پز

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۵۰۵۹

روشی صحیح برای طبخ سیب زمینی آب پز

بسیاری از ما سیب زمینی را به روشی اشتباه طبخ می‌کنیم که موجب از دست رفتن فوائد آن می‌شود.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، پخت سیب زمینی کار بسیار ساده‌ای است، اما اغلب ما حین انجام این کار مرتکب خطای بزرگی می‌شویم که نتیجه‌اش از دست رفتن عمده مواد مغذی آن است.

خطایی که از آن صحبت می‌کنیم انداختن سیب زمینی‌ها در آب سرد و انتظار برای جوشیدن آب و پختن آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالم‌ترین روش برای این کار انداختن سیب‌زمینی‌ها به صورت خام در آب جوش آمده است و فقط باید هنگام نرم شدنشان، کمی نمک به آن‌ها اضافه کنیم.

سیب زمینی‌های کوچک و تازه باید خوب پوست گرفته و شسته شوند و به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه با حرارت متوسط درون آب جوش آمده بمانند.

اما سیب زمینی‌های کهنه‌تر باید با پوست در آب جوشانده شوند، زیرا پوست آن‌ها سرشار از مواد مغذی است. اگر هم قصد پوست کندن آن را دارید باید تا حد امکان لایه نازکی از روی آن برداشته شود.

فراموش نکنید که سیب زمینی جزو گیاهان ریشه‌ای است که از منابع عالی برای ویتامین سی، منیزم، کلسیم، آهن، منگنز، ید، سدیم و گوگرد محسوب می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: مواد غذایی سیب زمینی پخت غذا سیب زمینی آب پز سیب زمینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند

به گزارش خبرنگار مهر، با برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲، انتخابات در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان به دور دوم کشیده شد که بر اساس اعلام وزارت کشور، در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه امسال دور دوم انتخابات برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه سمیرم و از مجموع ۴۲۸۱۲ رأی مأخوذه صحیح، سیدمحمد موسوی با ۶۰۶۹ رأی و رحیم کریمی با ۷۶۷۳ رأی به دور دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه لنجان و از مجموع ۶۱۷۰۴ رأی مأخوذه صحیح، حسین رجایی ریزی با ۱۱۲۹۵ رأی و علی کیانی با ۱۰۰۷۳ رأی به دور دوم راه یافتند.

دور دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه برای رقابت ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6086799

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • روشی که طول عمر شما را بیشتر می‌کند
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • طرز تهیه پیاز داغ مجلسی به روشی ساده و سریع (فیلم)
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت