Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین در حالی که دیروز باشگاه پرسپولیس لایحه دفاعی خود برای شکایت النصر را به کنفدراسیون فوتبال اسیا فرستاده بود، قرار است جلسه رسیدگی به این پرونده امروز بعد از ظهر برگزار شود. «سلطان المهوس» خبرنگار عربستانی در توییتر خود خبر داد جلسه رسیدگی به این شکایت ساعت ۱۶ امروز به وقت کوالالامپور (۱۱:۳۰ به وقت تهران) در کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 باشگاه النصر به بهانه استفاده پرسپولیس از بازیکنان جدید خود که مدعی شده بود در دوران محرومیت جذب شده‌اند اعتراض داشته و خواهان تغییر نتیجه دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

کد خبر 555846 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر قلعه‌نویی

جلسه رسیدگی به شکایت سرمربی تیم ملی فوتبال از محمد مایلی‌کهن امروز دوشنبه ۲۷ فروردین برگزار شد.

به گزارش مشرق، جلسه رسیدگی به شکایت امیر قلعه‌نویی از محمد مایلی‌کهن صبح امروز با حضور ناصر ارضی وکیل قلعه نویی و محمد مایلی‌کهن برگزار شد.

در این جلسه مایلی‌کهن صحبت‌های خود درباره سرمربی تیم ملی که دلیل شکایت وی بوده است را پذیرفت و اعلام کرد قصد انکار آن صحبت‌ها را ندارد.

در ابتدای این جلسه نادر فریادشیران و پسر مایلی کهن نیز در محل حضور یافتند که با اعتراض وکیل قلعه نویی و بیان اینکه افراد مورد نظر سمتی ندارند، با دستور قاضی این نفرات از جلسه خارج شدند. سپس مایلی کهن دفاعیات خود را به صورت مکتوب به دادگاه ارائه کرد. احتمالا ظرف روزهای آینده رای این شکایت جنجالی صادر خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات
  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • دور جدید رسیدگی به پرونده متهمان تشکیلات مجاهدین خلق از امروز
  • دادگاه شکایت مایلی کهن از قلعه نویی برگزار شد
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر قلعه‌نویی
  • مصاحبه تند قائم مقام باشگاه ملوان علیه فدراسیون
  • سرمربی جدید النصر مشخص شد
  • زمان افتتاح سمینار دانش افزایی کمک داوران ویدئویی مشخص شد