Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، برنامه «نقد سینما» جمعه ۱۸ مهرماه ساعت ۲۲ در بخش اول این برنامه که با اجرای امیررضا مافی روی آنتن می‌رود، میزبان وحید چاووش مستندساز و محسن یزدی مدیر شبکه مستند سیما خواهد بود تا به بررسی و نقد فیلم‌های مستند اربعین در سال‌های گذشته بپردازد.

در بخش دوم این برنامه، علیرضا تابش دبیر سی و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی مهمان این برنامه است تا پس از مروری بر سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، کارنامه ۵ ساله مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نقد و واکاوی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میز آموزش فیلمسازی این هفته، بهروز افخمی به سراغ موضوع خشونت در سینما می‌رود.

برنامه «نقد سینما» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری، هر هفته جمعه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود.

کد خبر 5043700 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا تابش برنامه نقد سینما محسن یزدی شبکه پنج سیما بهروز افخمی شبکه مستند سیما بنیاد سینمایی فارابی اربعین 99 تئاتر ایران برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما محمدرضا شجریان فیلم سینمایی چهل سالگی دفاع مقدس موسیقی ایرانی سازمان صداوسیما حضور هنر ایران در جهان اربعین حسینی فیلم مستند برنامه رادیویی رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان جبلی رییس صدا وسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

وی در حکم خود آورده است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب می‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی‌های لازم با حوزه‌های مربوطه و نهادها و دستگاه‌های مسؤول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه‌ به ظرفیت‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان‌سازی رسانه‌ای و هم‌افزایی ظرفیت‌های سازمانی از مهمترین وظایف این ماموریت است.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت دارم.

از زحمات خالصانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.»

کد خبر 6086090 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد