Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@23:22:07 GMT

یورش نظامیان آمریکایی به منطقه ای در شرق سوریه

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۵۴۷۵

یورش نظامیان آمریکایی به منطقه ای در شرق سوریه

نظامیان آمریکایی شب گذشته با حمایت شبه نظامیان «قسد» مورد حمایت خود به شهرک ذیبان در حومه شرقی دیرالزور یورش بردند.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، نظامیان آمریکایی شب گذشته با حمایت شبه نظامیان «قسد» مورد حمایت خود به شهرک ذیبان در حومه شرقی دیرالزور یورش بردند.

منابع سوری در دیرالزور اعلام کردند که این یورش به دنبال کشته شدن ۴ عضو قسد به دست افراد ناشناس رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع افزودند: نظامیان آمریکایی و شبه نظامیان قسد مورد حمایت آنها از پایگاهی آمریکایی در میادین نفتی العمر در مجاورت منطقه به شهرک ذیبان یورش برده اند و دست به بازداشت گسترده غیرنظامیان به دنبال این حمله زدند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ قسد نظامیان آمریکایی سوریه نظامیان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش دوباره صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

به گزارش قدس آنلاین، منابع فلسطینی در قدس اشغالی از یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و هتاکی به این مکان مقدس از سوی اشغالگران خبر دادند.

در سومین روز از عید موسوم به پسح ، شماری دیگر از صهیونیست ها با ورود به مسجدالاقصی، به پرسه زنی در محوطه های آن پرداختند.

در همین حال، خبرنگار الجزیره گزارش داد که بیش از ۴۳۰ شهرک نشین صهیونیست در سومین روز از عید موسوم به پسح، به مسجدالاقصی یورش بردند.

اداره اوقاف اسلامی فلسطین در قدس اشغالی نیز اعلام کرد که صهیونیست ها مراسم تلمودی در محوطه های مسجدالاقصی انجام دادند و پلیس رژیم صهیونیستی مانع از ماندن فلسطینیان در این مکان مقدس شد.

همچنین خبرنگار الجزیره گزارش داد که شهرک نشینان صهیونیست مراسم تلمودی را در نزدیکی باب القطانین از درب های مسجدالاقصی انجام دادند.

گفتنی است؛ طبق قوانین بین المللی، اداره مسجدالاقصی زیر نظر دولت اردن است و همه سیاست های رژیم صهیونیستی علیه مقدسات مسلمانان و مسیحیان در بیت المقدس اشغالی و علیه ساکنان آن، نقض آشکار قوانین بین المللی است.

قوانین بین المللی تصریح دارد که شهر قدس یک شهر تحت اشغال است و اشغالگران حق تغییر وضعیت کنونی شهر را ندارند.

این خبر در حالی منتشر می شود که اداره اوقاف اسلامی روز چهارشنبه نیز اعلام کرد که ۵۳۲ شهرک نشین به مسجدالاقصی یورش بردند.

خبرگزاری فلسطینی معا نیز روز گذشته گزارش داد که نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل از روز چهارشنبه به بهانه عید موسوم به پسح، مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری را به روی نمازگزاران مسلمان بست و آن را به روی شهرک نشینان صهیونیست باز کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • یورش دوباره صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری