Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دولتی بودن صنعت خودروسازی کشور، گفت: تا زمانی که صنعت خودروسازی ما دولتی باشد وضع بهتر نمی‌شود و حتی می‌توان گفت که بدتر هم خواهد شد.

وی افزود: صنعت خودروسازی باید از این حالت خارج و وارد عرصه رقابت شود و چاره آن اجرای صحیح اصل 44 قانون اساسی در این باره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما چند سال است که این موضوع را پیگیری می‌کنیم و بر این اعتقادیم که باید صنعت خودروسازی ما از حالت دولتی خارج شود تا وضعیتش بهبود یابد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: باید صنعت خودروسازی ما به شخص دارای اهلیت در بخش خصوصی واگذار شود و خصوصی‌سازی به نحو صحیح در مورد آن صورت گیرد.

وی در پایان گفت:‌ با اجرای صحیح خصوصی‌سازی در باره صنعت خودروسازی و ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان داخل در این باره است که می‌توان به آینده صنعت خودروسازی در کشور امیدوار بود و آینده روشنی را برای آن ترسیم کرد.

پربیننده ترین عرضه محصول جدید گروه بهمن در زمان تحریم‌ها ثبت نام ایران خودرو (فرصت پایانی) خودروهای ۱۰۰ تا ۱۸۰میلیونی بازار تهران +جدول آخرین قیمت‌های بازار خودرو قیمت محصولات سایپا امروز ۹۹/۷/۱۷

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بخش خصوصی بخش خصوصی خودرو مجلس شورای اسلامی فروش خودرو صنعت خودروسازی قیمت روز خودرو پیش فروش خودرو ثبت نام خودرو شرایط ثبت نام خودرو قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت صنعت خودروسازی خودروسازی ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، تعرفه‌های خدمات دارویی در بخش خصوصی و دولتی، با امضای سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو برای اجرا ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: فروش اینترنتی دارو از ماه آینده آغاز خواهد شد

در این ابلاغیه، خطاب به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، آمده است: تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به تمامی داروخانه‌های تحت پوشش ارسال می‌گردد.

این در حالی است که تعرفه خدمات دارویی برای هر نسخه در بخش خصوصی، ۱۹۸۸۵۰ ریال؛ خیریه، ۱۸۶۰۵۰ ریال؛ عمومی غیر دولتی، ۱۴۹,۰۵۰ ریال و داروخانه‌های دولتی، ۸۱,۸۰۰ ریال تعیین شده است.

در همین حال، تعرفه خدمات دارویی شامل داروهای OTC (بدون نسخه) برای داروخانه‌های خصوصی در هر بار ۲۵۵۶۵ ریال، خیریه ۲۴۲۸۵ ریال، عمومی غیر دولتی ۲۰,۵۸۵ ریال و داروخانه‌های دولتی ۱۱,۲۰۰ ریال تعیین شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227989 برچسب‌ها دارو

دیگر خبرها

  • خلاص؛ استقلال و پرسپولیس صاحب جدید پیدا کردند
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم
  • چرا مدیریت خودروسازان دولتی محکوم به واگذاری به بخش خصوصی است؟
  • جزئیات تعرفه خدمات دارویی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی تعیین شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد+ جدول
  • تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد
  • وقتی که همت به پشتوانه اراده به ثمر می‌نشیند
  • سه دوره عشرت؛ حسرت و عسرت در خودروسازی