Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت طریق الحسین (ع) با توجه به شرایط کرونایی و عدم برگزاری مراسم عزاداری و پیاده روی اربعین با کمک خیرین و مردم استان قم و با هدف لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و کمک مومنانه از اربعین حسینی تا پایان ماه صفر روزانه یک هزار بطری آب میوه طبیعی در بین بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های قم و همچنین کادر درمانی توزیع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است تعدادی از اعضای این هیأت در روز اربعین با حضور در بیمارستان کامکار قم ضمن توزیع بسته‌های فرهنگی در بین بیماران و کادر درمان و تقدیر از زحمات مدافعان سلامت با نوحه خوانی حال و هوای معنوی به فضای بیمارستان دادند.

کد خبر 5043781

منبع: مهر

کلیدواژه: قم اربعین 99 شیوع کرونا مواسات ویروس کرونا اربعین 99 شیراز اربعین حسینی آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا چهل سالگی دفاع مقدس گرگان کرمانشاه مجلس شورای اسلامی شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس بیمارستان فاطمیه همدان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این بیمارستان بخشی برای بستری بیماران ویژه و بخشی برای بیماران عادی داشت، اما راه اندازی بخشی برای مراقبت از بیمادان خاص ضروری به نظر می‌رسید.

شمیم پیله ور افزود: مرجعیت بیمارستان فاطمیه و مراجعه شمار زیادی از بانوان همدانی و حتی بیمارانی از خارج از استان به این مرکز، ضرورت ایجاد این بخش را دو چندان کرد.

او تأکید کرد: در این بخش مادران باردار، مادران پس از بارداری و حتی مادرانی که نیاز به جراحی‌های زنانه دارند پذیرش می‌شوند.

پیله ور تصریح کرد: در این مرکز یک سری مراقبت خاص انجام می‌شود و در صورت نیاز از این محل برای هماهنگی به منظور انتقال بیمار به بخش آی. سی. یو استفاده شود.

بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص دارای ۱۱ تخت است که پنج تخت برای بیماران «اچ. دی. او»، «پرگ لمسی» (بیماران فشار خون بالا)، «اکلمسی»، «هلپ» (بیماران پرخطر)، «خونریزی شدید»، «آی. تی. پی» (پلاکت پایین)، «بیماران دارای تشنج» و ۶ تخت دیگر برای بیماران داخلی است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی