Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپلو گفت اینتر حالا دو تیم کامل دارد و یوونتوس بر روی جوانان سرمایه گذاری کرده تا در مواقع سخت آماده باشد. 

فابیو کاپلو معتقد است فصل جاری سری آ مطابق برنامه تمام می شود و خبری از وقفه نخواهد بود. ابتلای چند بازیکن دیگر در سری آ باعث نگرانی فوتبال دوستان شده است و این ترس وجود دارد که بازی ها باز هم توقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فابیو کاپلو، سرمربی سابق میلان و یوونتوس در گفتگو با کوریره دلو اسپورت گفت:

مطمئنم فصل، عادی تمام می شود. اول از همه، باید درک کنیم که ما کمتر از قبل مراقب هستیم. وقتی موارد مبتلا کمتر می شود، توجه ما هم کمتر می شود. به بازیکنان می گویم که آنها باید بیشتر از هر زمان دیگری تمرکز داشته باشند. باید درک کنند که این فصل با سایر فصول متفاوت است. باید مراقب خانواده و اقوام هم باشند. امسال باید محتاط و با تدبیر باشیم. کاملا محتاط. فکر نمی کنم این خواسته زیادی از بازیکنان حرفه ای باشد که دستمزد بالایی می گیرند. 

کاپلو در مورد مدعیان این فصل سری آ گفت:

اینتر بازیکنان خوب خود را نفروخته و حالا دو تیم کامل دارد. این یعنی آنها به شدت می توانند رقابت کنند. با 5 تعویض، کونته می تواند براحتی تیم را سریع عوض کند. دو تعویض بیشتر می تواند به مربی در طول هفته کمک کند. همه در طول هفته با انرژی و شادی بیشتری تمرین می کنند زیرا می دانند بازی تعویض های بیشتری خواهد داشت. 

یوونتوس مهم ترین بازی مقابل ناپولی را انجام نداد و پیرلو باید با مشکلِ مهاجمان زیاد در تیم مواجه شود. به نظر من یوونتوس و اینتر تا پایان فصل برای اسکودتو رقابت خواهند کرد. فدریکو کیه زا جوان جذابی است. ترازنامه مالی یوونتوس سنگین است و فکر می کنم آنها روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری می کنند تا تیم وقتی دوران سخت از راه برسد، آماده باشد. یوونتوس یک محل ساخت و سازِ باز است اما اینتر اینطور نیست. 

آتالانتا هم می تواند خطرناک باشد. آنها تجربه بین المللی کسب کرده اند و خیلی خوب بازی می کنند. ناپولی هم می تواند خطرناک باشد. میلان و رم در جایگاه بعدی هستند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد

نراتزوری در فاصله پنج هفته تا پایان سری‌آ قهرمانی خود را با شکست آث میلان مسجل کرد تا پس از فصل 2006/07، یکبار دیگر موفق به تکرار این مهم شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تاکنون هیچ تیمی در سری آ نتوانسته زودتر از این قهرمانی را جشن بگیرد، حتی یوونتوس که با ۳۱ قهرمانی پیشتاز است.

تیم اینتر با شکست میلان در دیداری از هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، قهرمانی زودهنگامش در این لیگ را جشن گرفت. آخرین دیدار هفته سی‌وسوم سری آ ایتالیا، دربی دلامادونینا بود که در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار شد و اینتر در این بازی مقابل میلان با نتیجه ۲-۱ پیروز و قهرمان شد.

نیمه نخست بازی کاملاً پایاپای بود و هردو تیم ۸ ضربه به سمت چارچوب یکدیگر زدند، اما تیمی که از یکی از ضربات به نتیجه رسید اینترِ صدرنشین بود. ارسالی که روی دروازه میلان آمد در دقیقه ۱۸ با ضربه سر بنژامن پاوار به فرانچسکو آچربی رسید تا همکاری دو مدافع گل افعی‌ها را به ثبت برساند.

نیمه دوم هم با شادی برای اینتری‌ها شروع شد. در دقیقه ۴۹ حرکت عرضی و شوت زمینی مارکوس تورام به قعر دروازه مایک مانیان رفت تا گل دوم برای افعی‌ها ثبت شود. میلان برای ممانعت از قهرمان شدن اینتر در دربی تلاش کرد از شکست فرار کند. در دقیقه ۸۰ فیکایو توموری فاصله را کمتر کرد، اما این تیم توان فرار از شکست را نداشت.

دنزل دامفریس از اینتر و تئو هرناندس و داویده کالابریا از میلان در دقیقه پایانی دربی دلامادونینا از زمین بازی اخراج شدند.

اینتر در نهایت با این برد ۸۶ امتیازی شد تا با فاصله ۱۷ امتیازی نسبت به میلان که ۶۹ امتیاز دارد ۵ هفته مانده به پایان سری آ ایتالیا قهرمانی‌اش را قطعی کند. این بیستمین قهرمانی اینتر در لیگ ایتالیا به شمار می‌رود که به همین دلیل از فصل آینده دوستاره بر پیراهن اینتری ها نقش خواهد بست. 

دیگر خبرها

  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد