Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیاکو افشردل رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: عبدالباقی امجد نیا کوهنورد مهابادی با شرکت در آزمون نهایی مربیگری درجه ۳ کوهپیمایی موفق به اخذ مدرک این رشته شد.

افشردل افزود: این آزمون توسط کمیته آموزش فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی با هدف اجرای برنامه عملیاتی سال جاری و برای توسعه کمی و کیفی و ارتقای سطح آموزش در کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

برگزاری دوره کارآموزی مقدماتی صعود‌های ورزشی برای بانوان مهابادی

صعود کوهنوردان مهابادی به قله ۳۵۸۰ متری یخچال

کوهنوردان مهابادی مسافت ۲۳ کیلومتری را پیمودند

او تصریح کرد: برای شرکت در این آزمون باید دو سال از تاریخ دوره کارآموزی کوهپیمایی علاقه‌مندان گذشته باشد و همچنین ورزشکاران باید صعود به قله ۴ هزار متری تابستانه و زمستانه را در کارنامه خود داشته باشند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کوهنوردی صعودهای ورزشی کوهپیمایی مربیگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد 71 ساله مهابادی هنگام جمع آوری گیاهان کوهی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهاباد گفت: مرد ۷۱ ساله در یکی از ارتفاعات این شهرستان، هنگام جمع آوری گیاهان کوهی به علت ایست قلبی جان خود را ازدست داد.

سلیمان فرازمهر افزود: همزمان با درخواست فوریتهای پزشکی برای دسترسی به جسد مرد فوت شده در ارتفاعات ابراهیم جلال مهاباد، بلافاصله اقدام لازم در دستور کار قرار گرفت و نجاتگران هلال‌احمر پایگاه کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

فرازمهر اظهارکرد: سرانجام پس از چهار ساعت صعود به ارتفاعات و جستجو، نجاتگران فرد فوت شده را پیدا کردند و پس از انتقال به پایین دست، جسد وی را تحویل مراجع قانونی دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهاباد اضافه کرد: فرد فوت شده مرد ۷۱ ساله با هویت معلوم بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات "ابراهیم جلال" این شهرستان صعود کرده و به علت ایست قلبی جان باخته است.

شهرستان مهاباد یکی از مهمترین رویشگاههای گیاهان کوهی خوراکی و دارویی در منطقه و کشور به شمار می رود.

دیگر خبرها

  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • دعوت والیبالیستهای بوکانی و مهابادی به اردوی تیم ملی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۷ فروردین
  • فوت مرد 71 ساله مهابادی هنگام جمع آوری گیاهان کوهی
  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان
  • روایتی دست اول از عمل جراحی پروستات رهبر انقلاب | هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند چون... | رهبر انقلاب کوهپیمایی و پیاده‌روی روزانه دارند؟
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در مسابقات جنوب استان
  • ابراز خرسندی مهابادی‌ها با شنیدن خبر عملیات وعده صادق
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در رقابت‌های جنوب استان
  • مهلت ۲ روزه به کنکوری‌ها ؛ جاماندگان در این تاریخ ثبت‌نام کنند | امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد؟